سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

راه‌اندازی 5 پایگاه هوایی اطفای حریق فرعی در آذربایجان‌غربی

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با معاونت عمرانی استانداری استان راه‌اندازی پنج پایگاه هوایی اطفای حریق فرعی در آذربایجان‌غربی به امضا رسید.

یوسف‌علی ابراهیم‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت عمرانی استانداری و منابع طبیعی راه‌اندازی پایگاه هوایی اطفای حریق فرعی در پنج شهرستان به امضا رسید.

وی با بیان اینکه براساس آمار اکثر آتش‌سوزی‌ها در استان به ترتیب در شهرستان‌های ارومیه، ماکو، سردشت، پیرانشهر و خوی اتفاق می‌افتد، اضافه کرد: براساس اولویت‌بندی راه‌اندازی پایگاه هوایی اطفای حریق در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر، ارومیه، ماکو و خوی خواهد بود.

ابراهیم‌پور با اشاره به راه‌اندازی پایگاه هوایی اطفای حریق فرعی در سردشت، خاطرنشان کرد: هیئت فنی از تهران در سردشت حضور یافته و محلی که برای پایگاه در نظر گرفته شده بود در سه محل پیشنهاد شده بود که در دو محل رد شد و یک محل مورد تایید قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: بنابر دستور تهران یک مورد پایگاه هوایی اطفای حریق فرعی در سردشت و یک مورد در پیرانشهر در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص اعتبارات اجرایی خواهد شد.

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: دو پایگاه اصلی اطفای حریق در کرمانشاه و مازندران در کشور وجود دارد که دو پایگاه اصلی پایگاه فرعی اطفای حریق در استان راه‌اندازی می‌شود تا در صورت آتش‌سوزی با تماس سریعا امدادرسانی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یگان حفاظت به صورت شبانه‌روزی آماده برخورد با تخریب و تصرفات در عرصه‌های منابع طبیعی است، گفت: مردم می‌توانند از طریق تلفن 1504 و یا پست الکترونیک به آدرس yeganwaz@mail.com تخریب و تصرفات در عرصه‌های منابع طبیعی و موارد مرتبط با منابع ملی را اعلام کنندب/.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.