سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مركز حقوق بشر بحرین خطاب به نخست وزیر این كشور:

بعد از گذشت 45 سال زمامداری، از سمتت کناره‌گیری کن!

رئیس مركز حقوق بشر بحرین از نخست وزیر این كشور خواست تا بعد از گذشت 45 سال از تصدی این سمت، كناره گیری كند و گفت که وی مانع اصلی پیشرفت جامعه بحرین به شمار می‌رود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبكه العالم،  "نبیل رجب" رئیس مركز حقوق بشر بحرین از نخست وزیر این كشور خواست تا بعد از گذشت 45 سال از تصدی این سمت، كناره گیری كند.

رجب در صفحه شخصی اش در تویتر از خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر بحرین خواست از سمتش کناره گیری کند و نوشت وی مانع اصلی پیشرفت جامعه بحرین به شمار می رود.

رجب خطاب به نخست وزیر بحرین گفت: اگر هم و غم تو آینده كشور، سرنوشت مردم و رفاه آنها است، پس لازم است كه از این سمت كناره گیری كنی.

نبیل رجب افزود: نخست وزیر، به این سرزمین و ملت رحم كند و برو و كشور را رها كن تا مانند دیگر كشورهای عرب حوزه خلیج فارس پیشرفت كند. این كشورها از ما عقب تر بودند، اما اکنون به خاطر تو ما عقب افتاده ایم.

وی تصریح كرد: ادامه حضور تو در پست نخست وزیری از بیش از 45 سال پیش تاكنون برخلاف خواست مردم و انتظارات آنها و علت اصلی بحران كشور است.

نبیل رجب در اینستاگرام سوالی را از شهروندان مطرح کرده با این مضمون که "آیا شما خواهان باقی ماندن خلیفه بن سلمان آل خلیفه در پست نخست وزیری یا رفتن او هستید؟"

خلیفه بن سلمان آل خلیفه متولد 1935 از 1970 تا کنون نخست وزیر بحرین است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.