سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رسانه ملی زبان گویای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است

پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون کشورمان گفت:رسانه ملی با بهره مندی از طیف گسترده مخاطب وبا برخورداری از شبکه‎های بین المللی در شرایط فعلی با وجود جنگ نرم زبان گویای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی خواهد بود.

انوشیروان ارجمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر قابلیت هنرمندان جوان ما در شهرستان‎ها اضافه کرد:با توجه به قابلیت‎ها و پتانسیل‎های نهفته در تئاتر شهرستان‎ها در یک بررسی کارشناسی بروی ساختار تئاتر کشور بسیاری از نمایش‎های اجرا شده در پایتخت کپی آثار شهرستان‎ها است.


وی در ادامه گفت:مگر در بدنه تئاتر کشور نبوغ و توانایی و استعداد مرده است که برای اعتلا و تقویت ساختار تئاتر کشور دست به دامان آلمان‎ها و یا ایتالیایی‎ها،چینی‎ها و ژاپنی‎ها می‎شویم.


ارجمند تئاتر و سینما و تلویزیون را زبان گویای بیان فرهنگ و تمدن غنی و اصیل ایرانی و اسلامی برشمرد و با تاکید بر اینکه فیلمنامه‎ها و نمایشنامه‎ها باید برای نشر این فرهنگ کهن حول آن نگارش شوند،ابراز داشت: هم اکنون نوشته‎ها در قالب فیلمنامه و نمایشنامه‎ها با عدم برخورداری از ساختار مطلوب به لحاظ کمی و کیفی به معضلی جدی در تئاتر و سینمای کشور تبدیل شده اند.


وی در خاتمه با بیان اینکه مسئولان باید شعبه ما در هنر ایران را تقویت کنند،اظهار داشت:سواد نمایشی جوانان ایرانی به حدی رسیده است که بتوانند اثری دراماتیک بوجود آورند و نیرویی عظیم برای رشد تئاتر و خروج از زیر سایه رکود گذشته محسوب می‎شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.