سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اولین نماز جمعه مستقل در رودهن برگزار می شود

بخشدار رودهن گفت:بعد از تصویب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران، اولین نماز جمعه رودهن در جمعه هفته جاری برگزار می‎شود.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:به حول قوه الهی و توجهات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین همت مسئولان امر از جمله ریاست محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا یاسینی رودهن از این پس صاحب نماز جمعه مستقل خواهد شد و در روز جمعه 24 مرداد ماه 93 اولین نماز جمعه مستقل بخش رودهن برگزار خواهد شد.


وی افزود:برپایی نماز جمعه از آرزوی دیرینه مردم رودهن بود که امروز این آرزو به تحقق پیوسته و از این پس شاهد برپایی این فریضه الهی در سطح بخش رودهن خواهیم بود.


بخشدار رودهن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین توسلی امام جمعه مشترک مناطق پردیس و رودهن گفت: پیش از این نماز جمعه مشترک رودهن، بومهن و پردیس در شهر بومهن برگزار می‎شد که با توجه با استقلال رودهن دربرپایی نماز جمعه و رعایت فاصله شرعی بین رودهن و بومهن ،نماز جمعه بومهن نیز به پردیس انتقال یافت.


طاهرخانی افزود: نماز جمعه رودهن به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین مدیح اولین امام جمعه رودهن در مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) رودهن برگزار خواهد شد.


وی در پایان از تمامی مردم مومن و ولایت مدار بخش رودهن جهت حضور پور شور در این فریضه الهی دعوت به عمل آورد و گفت:برپایی نماز جمعه در سطح بخش رودهن موجب برکات زیادی برای منطقه خواهد شد و حضور مستمر در آن از سفارشات پیامبر گرامی اسلام(ص) وامام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.


شایان ذکر است؛حجت الاسلام و المسلمین مدیح که از ائمه جمعه با سابقه کشور به شمار می‎رود پیش از این امام جمعه شهرستان تفت در استان یزد بود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.