سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد

تشکیل تیم اجرای قانون تعرفه گذاری در "سازمان نظام پرستاری"

معاون پرستاری وزارت بهداشت از تشکیل تیم اجرای قانون تعرفه گذاری در سازمان نظام پرستاری خبر داد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ محمد میرزا بیگی در نشست اعضای شورایعالی نظام پرستاری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام این خبر، افزود: یکی از بهترین و مهمترین دستاوردهای این نشست ایجاد انسجام و هماهنگی میان وزارت بهداشت و جامعه پرستاری است.

وی بررسی مشکلات موجود در نظام پرداخت پرستاران را از دیگر موارد بررسی شده در این نشست عنوان کرد و گفت: مقرر شد تا تیمی برای فراهم کردن مقدمات اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در تعدادی از بیمارستان ها بمنظور کارشناسی میزان اعتبارات لازم در این خصوص و نظارت بر آن ایجاد شود.

معاون پرستاری در ادامه تبیین راهکارهایی برای رفع کمبود نیروی پرستاری را از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بیان کرد و افزود: صدور پروانه صلاحیت حرفه ای برای پرستاران از دیگر نتایج خوب این نشست است.

میرزابیگی بر جایگاه پرستاری در نظام سلامت و ایجاد اطمینان در حمایت از پرستاران تاکید کرد و گفت: باید آموزش های ضمن خدمت پرستاران افزایش یابد.

وی بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر میان سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت تاکید کرد و افزود: وجود یک برنامه عملیاتی منسجم و مشخص برای پیشبرد اهداف این نشست، لازم و ضروری است.

معاون پرستاری همچنین، نشست وزیر بهداشت با برخی از نمایندگان نظام پرستاری را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نشست در اوج صمیمیت، همدلی و صراحت برگزار شد.

گفتنی است در این نشست که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد معاون پرستاری، رییس سازمان نظام پرستاری و اعضای شورایعالی نظام پرستاری حضور داشتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.