سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری در جمع خبرنگاران خبر داد

پرداخت هدایای معلمان نمونه‌ی کشوری/ مشارکت اولیا در هوشمندسازی مدارس

رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: اعتبار هدیه معلمان نمونه کشوری تأمین شده و مقرر است از مردادماه تأمین شود.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، خسرو نظری، رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در حاشیه همایش تبیین وضعیت هوشمندسازی مدارس تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان پرداخت هدایای معلمین نمونه کشوری گفت: این اعتبار تأمین شده و به دنبال تخصیص اعتبار هستیم و مقرر است از اعتبار مردادماه آموزش و پرورش تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد این معلمان 43 نفر هستند افزود: در دیداری که ریاست جمهور با این افراد داشتند قول دادند که یک خودرو به عنوان هدیه به معلمینی نمونه کشوری بدهند که این خودرو بر مبنای قیمت همان روز به پول تبدیل شد و پول آن در اختیار همکاران فرهنگی قرار خواهد گرفت.

نظری با اشاره به اینکه بدهی از سنوات گذشته به معلمین نمونه نداریم، گفت: وضعیت ساماندهی نیروی انسانی به نقاط خوبی رسیده است چرا که نیروهایی که مازاد بودند به متناسب رشته تحصیلی از مقطع متوسطه اول به دوره ابتدایی منتقل می‌شوند و در پایه‌های چهارم، پنجم و ششم کار می‌کنند.

وی در خصوص هوشمندسازی مدارس گفت: برنامه‌ای برای افزایش کمی این مدارس نداریم و سیاست ما در خصوص توسعه‌ی کیفی مدارس هوشمند است اما اگر اعتبارات جدیدی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد به بحث کمی نیز می‌پردازیم همچنین بدون مشارکت اولیا نمی‌توانیم این موضوع را ادامه دهیم زیرا که اولیا می‌بایست احساس کنند سرمایه‌گذاری برای مدرسه برای دانش‌آموزان خود آنان است ضمن اینکه دریافت وجه در این باره از اولیا اجباری نیست.

نظری در خصوص اجرای طرح تبلت در گذشته تصریح کرد: طرح تنها در سه مدرسه‌ی تهران و در سه دوره‌ی تحصیلی و در هر دوره یک مدرسه و در هر مدرسه برای یک کلاس اجرا شده است و در جهت توسعه‌ی کمی و کیفی این طرح تلاش می‌کنیم و اگر اعتباراتی در این خصوص به آموزش و پرورش اختصاص یابد این طرح را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام /
برچسب ها: هدایا ، مشارکت ، تامین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احسان
۲۳:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
هدیه معلمان کشوری رو میدید افتخار میکنین
2ساله ازدواج کردم 500هزار تومن پاداش ازدواج رو ندادید تسهیلاتم که ندارن معلما دیگر هیچ..