سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابچه وارثان عترت با موضوع پاسخ به شبهات مطرح پیرامون امامزادگان کشور به چاپ می رسد

مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف از چاپ کتابچه وارثان عترت با موضوع تکریم و تجلیل از امامزادگان و پاسخ به شبهات مطرح شده از سوی وهابیت در شمارگان 50 هزارنسخه خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی تبریزی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در ایام تابستان در امامزادگان کشور در حال برگزاری است ، گفت : برای اجرای این طرح سه کتاب با عنوان نشاط معنوی ویژه مبلغان اعزامی به امامزادگان در 3 هزار نسخه برای مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و جوانان به چاپ رسید.

وی با بیان اینکه کتاب سوژه های سخن نوشته حجت الاسلام ماندگاری از دیگر کتاب های چاپ شده در این طرح برای مبلغان است ، افزود : کتاب های چراغ ابدی، مهمانی ، اجازه آی اجازه و هدیه های آسمانی هم به همراه CD در 10 هزار شمارگان برای کودکان به چاپ رسیده است.

موسوی تبریزی اضافه کرد : پوستر طرح های نشاط معنوی، مهر تحصیلی ، مهر تندرستی و «تکریم و بزرگداشت امامزادگان از سوی این مجتمع طراحی و برای چاپ و بهره برداری به سراسر کشور ارسال شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی پژوهشی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه کتابچه وارثان عترت در 50 هزار نسخه ویژه روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان به چاپ خواهد رسید ، تصریح کرد : این کتاب با موضوع تکریم و تجلیل از امامزادگان کشور و پاسخ به شبهات مطرح شده از سوی وهابیت در خصوص امامزادگان به چاپ خواهد رسید و همچنین مجموعه تابلوهای نمایشگاهی با همین عنوان در 25 تابلو آماده شده است.

وی با بیان اینکه کلیپ های صوتی و تصویری و نرم افزارهای آندرویدی از سوی این مجتمع طراحی می شود ، گفت : بنا داریم از این پس برای مجموعه های نمایشگاهی و کتاب های چاپ شده این مجتمع بارکد آندرویدی طراحی کنیم تا علاقه مندان آن ها را در گوشی های خود دانلود کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اوقاف ، شبهات ، کتابچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.