سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لبخند دوباره پليس جوان به زندگی با اهداء عضو/ پيکر مامور فداکار تهران در قطعه نام آوران آرام گرفت

اعضای زنده یاد غنی‌آبادی از کارکنان یگان ویژه تهران بزرگ که در روز 16 مرداد بر اثر سانحه تصادف و سپس مشکلات تنفسی درگذشت با توجه به رضایت قبلی نامبرده اهدا شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، کسی می تواند اهدای عضو و حیات دوباره به انسان بخشد که در طول زندگی نیز این خصیصه کمک به همنوع را لمس و احساس کرده باشد و مصداق این جمله گروهبان یکم رضا غنی آبادی پلیسی که کمک به همنوع را تجربه کرده و بعد از آن از خمیرمایه وجود بخشش کرد.
 
زنده یاد غنی آبادی از کارکنان یگان ویژه تهران بزرگ که در روز 16 مرداد بر اثر سانحه تصادف و مرگ مغزی به کما رفته بود ۳ روز بعد به دلیل مشکلات تنفسی درگذشت که با نظر به علاقه این پلیس جوان در قید حیات مبنی بر رضایت اهدای عضو و ثبت نام وی در لیست بانک اطلاعاتی، عمل پیوند اعضاء صورت پذیرفت و قرنیه های وی نیز به چشم بیماران روشنایی بخشید و بدین طریق رحمت و فضل خداوند را با والاترین و عالیترین صورت عطا و بخشندگی یعنی ترجیح دادن دیگران برخود به دست آورد.
 
پیکر زنده یاد غنی آبادی پس از تشییع در قطعه نام آوران بهشت زهرا با حضور جمع کثیری از همکاران وی به خاک سپرده شد.
 
در مراسم تشییع این عزیز از دست رفته همکاران وی به جهت اعلام آمادگی در اهدای اعضا به نیازمندان و تسکین خانواده متوفی همگی با اتیکت رضا غنی آبادی حضور یافته بودند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احسان
۰۸:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
روحش شاد اجرش با اجر شهیدان