سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پولادی باید به تمرینات پرسپولیس بازگردد/ در مهلت قانونی نسبت به حکم صادقیان اعتراض می‌کنیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات پولادی در مورد جدایی قطعی‌اش از پرسپولیس گفت: پولادی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و بازیکن ما محسوب می‌شود و ما منتظر حضورش در تمرینات هستیم.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه پولادی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد بازیکن ما محسوب می‌شود و ما منتظر هستیم به تمرینات بازگردد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: امیدوارم که پولادی به تمرینات تیم پرسپولیس بازگردد تا مشکل جدیدی برای تیم ما ایجاد نشود.

وی در مورد اعتراض به حکم صادقیان تصریح کرد: حکم صادقیان روز دوشنبه به دست ما رسید و قرار است در مهلت قانونی اعلام شده اعتراضمان را نسبت به این حکم به کمیته انضباطی ارائه دهیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت ماهینی گفت: با تلاش وکیل ماهینی مشکل این بازیکن در حال برطرف شدن است. امیدوارم شفاهی و قانونی برطرف شود و ماهینی بتواند تیم پرسپولیس را در هفته سوم همراهی کند.

خواجه‌وند در مورد پلمپ دفتر اسپانسر قبل باشگاه پرسپولیس بیان کرد:‌ وزارت ورزش و جوانان پیگیر این موضوع است به هر حال یکی از دفاتر اسپانسر قبلی‌مان (SIS) پلمپ شده است. خودشان هم این موضوع را تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تمرینات ، صادقیان ، پولادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.