سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرم‎آباد/

آماده کمک به همه رشته‎های ورزشی خرم‎آباد هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‎آباد گفت: آمادگی کمک به همه رشته‎های ورزشی خرم‎آباد را داریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،، محسن اقبالی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد درباره تیم‎داری شهرداری در بحث فوتبال گفت: این شورا آمادگی صد درصد برای کمک به ورزش در تمامی رشته‎ها را دارد.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه بیشتر اعضا این دوره شورای اسلامی شهر همگی از علاقه‎مندان و خانواده ورزش هستند، بنابراین اگر نیازی برای کمک به ورزش شهرستان خرم‎آباد احساس باشد، از هیچ کمکی دریغ نمی‎کنیم.

اقبالی با بیان اینکه تیم‎داری هزینه‎های سنگین را به دنبال دارد، این در حالی است که مردم ما  تجربه تلخ حضور تیم‎های کوثر و گهر در مسابقات لیگ و هزینه‎های سنگینی که باشگاه‎داری به دنبال دارد را دارند، خاطر نشان کرد: در این خصوص باید واقع‎بینانه به این موضوع برخورد کرد و نباید اجازه داد، با احساسات یک عده جوان بازی شود، زیرا جوانان نیازمند توجه بیشتری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اظهار کرد: مدت زیادی است که بحث کمک به تیم‎داری از جانب شهرداری در سطح جامعه پیچیده شده است، ولی تاکنون هیچ مکاتبه‎ای در این خصوص از جانب استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری  با شورای اسلامی شهر صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: این تصمیم بزرگ در حالی محقق می‎شود که دیگر نهادها و ادارات نیز عزم جدی در این زمینه داشته باشند.

اقبالی با اشاره به اینکه تیم‎داری در سطح لیگ به خصوص در رشته فوتبال مستلزم هزینه‎های هنگفت و فراوانی است، عنوان کرد: شهرداری به تنهایی قادر به تامین این هزینه‎های هنگفت نیست و کمک همه دستگاه‎های اجرایی استان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: خرم آباد ، ورزش ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.