سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرکهنوج در تذکر شفاهی:

وزارت راه و شهرسازی مطالبات پیمانکاران را هرچه سریعتر پرداخت کند

نماینده کرمان در مجلس با بیان اینکه در شهرستان های حوزه انتخابی بنده کمبود 1200 معلم احساس می‌شود گفت: در این راستا وزیر آموزش و پرورش باید اقدام جدی در راستای اجرای برنامه‌های مشخص در جهت کمبود معلم در این مناطق انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا امیری‌کهنوج" نماینده کهنوج، منوجان، رودبار و قلعه گنج در جلسه علنی امروز چهارشنبه 22 مرداد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: حوزه انتخابی بنده شامل 5 شهرستان کهنوج، منوجان،رودبار و قلعه گنج، فاریاب است که در مقاطع مختلف ابتدایی و متوسطه 1200 معلم و دبیر کم دارد و مدارسمان به صورت شیفتی اداره می‌شود و در این راستا وزیر آموزش و پرورش با ید اقدام جدی در راستای اجرای برنامه‌های مشخص در جهت کمبود معلم در این مناطق انجام دهد.
 
وی افزود: وزیر آموزش و پرورش به کار گیری نیروهای شرکتی و نیروهای پیش‌دبستانی می‌تواند این مشکل را حل کند.
 
امیرکهنوج افزود: ما همچنین خواستار افزایش سهمیه بومی‌های منطقه در دانشگاه فرهنگیان هستیم تا اینکه این نقیصه جبران شود.
 
این نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرستان رودبار و قلعه گنج دو بیمارستان 32 تخته خوابی وجود دارد که بیش از 95 درصد آن ساخته شده اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران از سوی وزارت راه و شهرسازی شاهد نیمه تمام ماندن این پروژه‌ها هستیم.

امیرکهنوج تاکید کرد: باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی این پیمانکاران اقدامات لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شود.
 
وی همچنین در تذکری به وزیر نیرو نفت گفت: در شرکت مپنا و مهتاب‌گستر وزیر نیرو وعده داد که فاز اول نیروگاه کهنوج را در خردادماه 93 وارد مدار کنند اما به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند و وزیر نیرو باید در این قضیه ورود کند.
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: وزارت نفت عهده‌دار گازرسانی به این نیروگاه بوده و تاکنون به وعده خود عمل نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، کرمان ، تذکر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.