سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعکاس بین المللی رویدادهای مجموعه بزرگ کهریزک

تلويزيون عرب زبان آسيا که دفتر اصلی آن در لبنان است، با حضور خود در مجموعه كهريزك قصد معرفي این مجموعه را در شبكه بين المللي خود دارد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ تيم گزارشگري تلويزيون برون مرزي آسيا به گزارشگری محمد شيخ وارد آسايشگاه کهریزک شد تا ضمن گفتگو با مدير روابط عمومي مجموعه  و نگاهي تصويري از آنچه امروز در مجموعه بزرگ كهريزك جاري است ، داشته باشد .

اين تلويزيون قصد دارد فعاليت هاي انساندوستانه مجموعه كهريزك را در مستندي به همين نام براي علاقمندان خود كه بيشتر در كشورهاي عربي و مسلمان هستند ، ساخته و پخش نمايد .
این تيم تلويزيونی با حضور در بخشهاي مختلف آسايشگاه ضمن آشنايي با نحوه خدمات مختلف اين مجموعه گزارش مسبوط تصويري براي پخش از شبكه برون مرزي خود تهيه نمودند .

در همين راستا محسن پزشكي مدير روابط عمومي و امور بين الملل موسسه در گفتگوي كوتاهي با اين شبكه خبري ضمن تشريح تاريخچه شكل گيري و تأسيس اين مجموعه ، دستاوردهاي مختلف و متعدد در زمينه خدمات انساندوستانه را در طي 42 سال از عمر كاري آسايشگاه را بر شمرد .

پزشكي همچنين با تأكيد بر رويكرد خاص موسسه به فعاليت هاي فرهنگي ، هنري ، ورزشي و تفريحي ادامه داد :ايجاد شور و نشاط در ميان معلولين وسالمندان از رسالت هاي اصلي این موسسه می باشد . هم چنین در بخش فعاليت هاي فرهنگي ، برنامه هاي مدون آموزشي و تحصيل مددجويان ، كلاسهاي روزانه تلاوت قرآن ، انواع فعاليت ها در زمينه موسيقي و تئاتر را در دستور كار داريم .

وی افزود : هنرمندان خلاق معلول و سالمند ما توانسته اند با اجراء هاي زيبا و ماندگار خود در عرصه تئاتر و موسيقي عناوين متعددي را تا كنون در همايشهاي مختلف كسب نموده و باعث افتخار براي خود و مجموعه گردند .

 وی تصریح کرد :در زمينه فعاليت هاي ورزشي ضمن بر پايي ورزشهاي همگاني و بسيار موثر موفق شده ايم بصورت حرفه اي نيز ورزشكاران زيادي را تربيت نمائيم .

وی در ادامه با اشاره به قهرماني هاي پياپي تيم بسكتبال با ويلچرآسايشگاه در كشور اظهار داشت: تعداد قابل توجهي بازيكن معلول در رشته هاي گوناگون ورزشي تاكنون راهي مسابقات بين المللي و برون مرزي شده اند كه نمونه آخرين آن حضور 3 ورزشكار حرفه اي آسايشگاه حاضردر اردوهاي مختلف تيم ملي براي حضور در مسابقات آسيايي اينچئون كره جنوبي در مهرماه سال جاري است.

وي همچنين فعاليت هاي تفريحي و فوق برنامه مددجويان را مفيد ارزيابي كرد وگفت : براين باوريم كه تفريحات درون شهري ، مسافرتهاي تفريحي و زيارتي و انواع برنامه هاي سرگرمي اوقات عزيزان ما را به سلامت پر مي كند و شور و نشاط را براي ادامه زندگي آن ايجاد مي نمايد .

وی در پايان با اشاره به همكاري هاي مستمر نيكوكاران داخل و خارج از كشور چه در زمينه هاي مالي و فرهنگي خاطر نشان كرد : اميدواريم موسسه هاي نيكوكاري كه دردنیا فعال هستند در زمينه تبادل نظر و ايجاد پل ارتباطي اطلاعاتي با اين موسسه همكاري نمايند تا با اين تبادل نظر و اطلاعات شاهد باشيم افزایش و انتقال تجربيات براي بالا بردن سطح نحوه خدمات دهي به معلولين و سالمندان باشیم.


انتهای پیام /
 
برچسب ها: کهریزک ، مسلمان ، معلولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.