سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به میزبانی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود؛

گردهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در هفته مهربانی با غزه

در ششمین روز از هفته مهربانی با غزه گروهی از پزشکان و پرستاران صبح روز پنجشنبه در سالن همایش‌های فرهنگسرای ارسباران گرد هم می‌آیند.

 به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این همایش به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش و با همکاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و در آن علاوه بر اعلام هبستگی و ابراز همدردی جامعه پزشکان و پرستاران ایران با مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان و نوجوانان، نحوه امدادرساني و ارائه خدمات پزشكي به مردم غزه و شیوه‌های مشارکت جامعه پزشکی در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
نقش جامعه پزشكي در حمايت مردم غزه، بهداشت در غزه و شیوه‌های پیشگیری و درمان شيوع بيماري به دليل کمبود امكانات دارويي از دیگر محورهای گردهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در ششمین روز هفته مهربانی با غزه است. در پایان گردهمایی هم بيانيه جامعه پزشكان و پرستاران در حمايت از مردم غزه قرائت خواهد شد.
 
از نخستین روز هفته مهربانی با غزه برنامه گردهمایی ورزشکاران، عکاسان، روحانیون، انجمن‌های دوستی ایران با سایر ملل و اصناف و بازاریان از شنبه تا چهارشنبه در فرهنگسرای‌های تهران برگزار شده و آخرین برنامه هم صبح روز جمعه با حضور فعالان فرهنگی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
 
گردهمایی پزشکان و پرستاران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مناطق سه و 9  از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66655883 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.