سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال زنان در تایلند

تیم ملی والیبال زنان ایران شب گذشته سومین دیدار تدارکاتی خود را برابر تیم ملی ب والیبال تایلند برگزار کرد که و امتیاز یک ست را از این تیم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال زنان ایران هفتمین اردوی آمادگی خود را از 16 مردادماه در تایلند آغاز کرده است.

تیم ملی ب والیبال زنان تایلند که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی زنان جهان در ایتالیا آماده می کند، شب گذشته دومین دیدار تدارکاتی خود را برابر تیم ملی والیبال زنان ایران انجام داد.

شاگردان سیما صدیقی سرمربی تیم ملی زنان ایران در ست های اول تا سوم این دیدار با امتیازهای 25 بر 15، 28 بر26 و 25 بر 17 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند. در ادامه یک ست دیگر بین دو تیم مسابقه برگزار شد که ملی پوشان ایران نتیجه این ست را 26 بر 24 از آن خود کردند.

دو تیم ملی والیبال زنان ایران و تایلند تا کنون 12 ست بازی تدارکاتی با هم داشتند ایران نتیجه چهار ست را به سود خود پایان داده است و در هشت ست مغلوب تایلند شده است.

فرزانه زارعی، ندا چملانیان، مهتاب رحمانی، فرنوش شیخی، سودابه باقرپور، مهسا صابری، نجمه عابدیان، مهدیه خواجه کلایی، زینب گیوه، مائده برهانی، نگار کیانی، شکوفه صفری، الهام فلاح و سمانه سیاوشی بازیکنان اعزامی ایران به این اردو هستند .

سیما صدیقی به عنوان سرمربی، عباس برقی خامنه (مشاور فنی)، کامبیر یعقوبی (کمک مربی)، سمیرا محمدی (بدنساز)، سارا خدارحمی(فیزیوتراب)، ابراهیم ادیبان (آنالیزور) و فریبا سلیمانی به عنوان سرپرست ملی پوشان زنان را در این سفر همراهی می کنند.
 
تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا که از 15 تا 23 شهریور 93 در کشور چین برگزار می شود، آماده می کند.
 
چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار می شود و تیم ملی والیبال زنان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های چین، ویتنام و کره جنوبی در گروه اول همگروه است. تیم های تایلند، قزاقستان، ژاپن و چین تایپه نیز در گروه دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: والیبال ، زنان ، تایلند ، مغلوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.