سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بسترسرمایه گذاری خارجی درفرودگاه بین المللی قم مهیاست

تعدادی از سرمایه‌گذاران چینی که به قم سفر کرده بودند از فرودگاه بین‌المللی قم بازدید کردند و در خصوص سرمایه‌گذاری در فرودگاه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛
 مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قم با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه بین‌المللی قم مهیا است، گفت: فرودگاه بین‌المللی قم صددرصد خصوصی بوده و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.
محمدعلی شفیعی با اشاره به اینکه این فرودگاه 10 هزار هکتار مساحت دارد، افزود: در حال حاضر در سه هزار هکتار آن ساخت و ساز انجام می‌شود.
مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قم افزود: ما در فرودگاه بین‌المللی قم آمادگی داریم تا هر گونه همکاری را برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها با شرایط بهتر داشته باشیم.
نصیری فرودگاه بین‌المللی قم را ظرفیتی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: به دلیل موقعیتی که فرودگاه بین‌المللی قم دارد سرمایه‌گذاران می‌توانند با شرایط بهتری سرمایه‌گذاری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی قم به دو بخش فرودگاهی و شهر فرودگاهی تقسیم می‌شود، اضافه کرد: کاربری‌های مختلفی برای فرودگاه بین‌المللی قم در نظر گرفته شده است.
لی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری ایالت گنسو چین نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در قم و بازدید از فرودگاه بین‌المللی قم گفت: مذاکراتی که بین دو طرف انجام شده است مثمرثمر خواهد بود.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.