سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

پیشرفت 75 درصدی احداث خط انتقال گاز دهلران

فرماندار دهلران گفت: عملیات اجرایی احداث خط انتقال گاز به این شهرستان با پیشرفت 75 درصدی در حال اجراست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ امیدعلی سبزی با بیان این مطلب افزود: عملیات اجرایی این طرح سال 89 آغاز شده و هم اکنون با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
وی افزود: خط انتقال گاز به شهرستان مرزی دهلران 120 کیلومتر طول دارد که از این مقدار 40 کیلومتر در حوزه استان خوزستان و 80 کیلومتر در حوزه استان ایلام است.
فرماندار شهرستان مرزی  دهلران با اشاره به تکمیل مسیرسازی خط انتقال گاز ادامه داد: 85 کیلومتر حفاری کانال و 65 کیلومتر لوله گذاری نیز در این مسیر انجام شده است.
سبزی بر ضرورت شتاب بخشی در عملیات اجرایی خط انتقال گاز به دهلران تاکید کرد و یادآور شد: مشکلاتی چون تاسیسات نظامی در مسیر خط انتقال، واریانت مسیر و عبور از کرخه باعث تاخیر در انجام طرح شده است.
وی افزود: این طرح با تلاش مدیریت ارشد استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حمایت دولت تدبیر و امید و بر اساس قول پیمانکار دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
فرماندار دهلران اضافه کرد: سه هزار و 800 علمک از مجموع چهار هزار و 400 علمک شبکه گاز شهری که باید در دهلران نصب شود تاکنون انجام شده و بزودی کار علمک گذاری گاز شهری در دهلران پایان می یابد.
سبزی گفت: عملیات اجرایی نصب 400 علمک گاز نیز در شهر موسیان به اتمام رسیده و خط تغذیه شهری به طول شش کیلومتر تکمیل شده است.
 
 
 
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: خط ، انتقال گاز ، دهلران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.