سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پنج پروژه عمرانی وخدماتی بیمارستان شهرستان دماوند افتتاح شد

طی آیینی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و خیرین بخش درمان و سلامت، پنج پروژه عمرانی و خدماتی بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند به بهره برداری رسید.

دکتر عباس حیصمی رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: شهرستان دماوند با قرارگرفتن در دو محور مواصلاتی شمالی کشور (هراز – فیروزکوه) نیازمند تکمیل تاسیسات فنی، درمانی و عمرانی این بیمارستان است که این مهم به منظور خدمات دهی مناسب تر از سال 90 در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: احداث و تجهیز بخش اورژانس جدید، بازسازی اساسی و احداث درمانگاه تخصصی، احداث سالن اجتماعات و دو دستگاه پاویون اقامتی پزشکان مقیم متخصص ( آقایان- خانمها)، احداث فضای سی تی اسکن و استقرار دستگاه سی تی اسکن و بازسازی فضای رادیولوژی و پارکینگ ویژه بیماران و محوطه سازی فضای مرتبط به اورژانس و درمانگاه تخصصی پروژه هایی است که به همت مسوولان استانی و شهرستانی و نیز مشارکت خیرین به بهره برداری رسید.

به گفته رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند، اورژانس این بیمارستان در 750 متر مربع و 20 تخت استاندارد با شش میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار بازسازی شد.

وی به بازسازی و احداث درمانگاه تخصصی جدید اشاره کرد و گفت: این پروژه از 5 واحد درمانگاهی به 12 واحد و همراه با فضای مناسب دندانپزشکی و آندوسکوپی و کلونوسکوپی ارتقا یافت که میزان اعتبار پروژه بالغ بر پنج میلیارد و 650 میلیون ریال می باشد.

رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند ادامه داد: سالن اجتماعات 150 نفره و دو دستگاه پاویون اقامتی به ظرفیت 14 نفر برای پزشکان مقیم متخصص ( آقایان- خانمها) به متراژ 500 متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و یکصد میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.

حیصمی استقرار دستگاه سی تی اسکن و بازسازی فضای رادیولوژی را ازدیگر پروژه های درمانی این بیمارستان عنوان کرد و گفت: این پروژه ها نیز هر کدام به ترتیب در 80 متر مربع و 150 متر مربع با 17 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.