سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واعظی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

رونق فضای کسب و کار با حمایت همه جانبه بخش خصوصی / مسئولیت‌مان را در بسته خروج از رکود به خوبی انجام می‌دهیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رونق فضای کسب و کار با حمایت همه جانبه بخش خصوصی بهتر خواهد شد.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران درباره بسته خروج از رکود اقتصادی دولت گفت: دولت در یک فاصله کوتاه برنامه خوبی برای خروج از رکورد تدوین کرده و هر کدام از وزارتخانه ها به سهم خودشان در خدمت این سیاست ها خواهند بود.

وی افزود: در ارتباط با حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات نیز با توجه به اینکه در دنیای امروز ICT به عنوان پیشران توسعه کشورها مطرح شده عملا هر صنعتی بخواهد تحرک جدی داشته باشد باید به نوعی با بحث IT و فناوری اطلاعات آمیختگی نزدیک داشته باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص این وزارتخانه برنامه های مختلفی را تدوین کرده که با اجرای آنها افزایش اشتغال در بخش فارغ‌التحصیلان و فعال شدن برخی از صنایع کشور و بخش‌های مختلف خدماتی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم کلیه بخش‌های در خدمت ICTبتوانند مسئولیت خود را د ر این خصوص به خوبی انجام دهند افزود: نکته مهم در این بخش حضور فعال بخش خصوصی است که می‌تواند با کارآفرینی افزایش اشتغال و خدمت رسانی مطلوب‌تری را به مردم ارائه دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از حمایت همه جانبه از بخش خصوصی خبر داد و گفت : با تحقق این امر فضای کسب و کار بیش از این رونق می‌یابد.

واعظی همچنین تاکید کرد برنامه‌ای که از امروز کلید خورد تا پایان سال 94 نتایج‌اش مشخص خواهد شد و با برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه انجام دادیم رقم قابل توجهی در بحث زیرساخت‌ها سرمایه گذاری‌ خواهیم کرد و بیش از 3 برابر آورده‌ی دولت نیز از سوی بخش خصوصی با برنامه ریزی‌های انجام شده سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/

برچسب ها: واعظی ، وزیر ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.