سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سیاست‌های بانکی کشور باید فضای رشد صادرات را فراهم کند/ امیدواریم در سال 95 شاهد تورم تک رقمی باشیم ، مرجعیت دینی رکن پایدار حفظ انسجام در عراق/ ایران از عراق یکپارچه و امن حمایت می‌کند ، جنگ سایبری مقدمه حمله نظامی/ داشتن یک نظام فرماندهی کنترل پیشرفته از ملزومات دفاع است و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


سیاست‌های بانکی کشور باید فضای رشد صادرات را فراهم کند/ امیدواریم در سال 95 شاهد تورم تک رقمی باشیم



 رئیس‌جمهوری کشورمان با بیان اینکه برنامه ریزی دولت بر این است که در سال 95 کشور شاهد تورم تک رقمی باشد، گفت: باید سیاست‌های بانکی کشور فضای رشد صادرات را فراهم کند.

وحدت گروه‌های فلسطینی دشوار است/ هماهنگی امنیتی دولت خودگردان با رژیم صهیونیستی ادامه دارد
نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: با توجه به اختلافات شدید سیاسی بین دو جریان دشوار است که این دو را در یک خط و مسیر واحد قرار دهیم.

تعلل بیشتر قاهره در کمک به مجروحان غزه غیر قابل قبول است

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان: درخواست هواپیمایی ایران ایر برای فرود در قاهره یا فرودگاه اسماعیلیه از طرف مصر بی پاسخ مانده، و تعلل بیشتر مصر در این موضوع کاملا انسانی، غیرقابل قبول است.

مرجعیت دینی رکن پایدار حفظ انسجام در عراق/ ایران از عراق یکپارچه و امن حمایت می‌کند
دبیرشورای عالی امنیت ملی با تقدیر از نقش مرجعیت دینی به عنوان رکن پایدار حفظ انسجام و اتحاد در عراق بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از عراق یکپارچه و امن به منظور خدمت رسانی به مردم و ارتقاء جایگاه منطقه ای‌اش تاکید کرد.

انهدام شبکه بزرگ "بهایی" قاچاق عینک توسط دستگاه امنیتی کشور
 یکی از شبکه‌های بزرگ قاچاق عینک با محوریت عناصر تشکیلات فرقه ضاله بهاییت به دست دستگاه امنیتی کشور منهدم شد.

احساس ناامنی همیشگی یهودیان از تبعات شکست اسرائیل در غزه است
معاون فرهنگی سپاه گفت: تشدید مهاجرت معکوس به این دلیل است که یهودیان متوجه شده‌اند برد موشک‌های مقاومت همه سرزمین‌های اشغالی تا تل‌آویو و حیفا را در برگرفته و این احساس ناامنی را برای آن‌ها تشدید خواهد کرد.

سکوت شورای امنیت و دادگاه لاهه در قبال جنایت غزه به چه معناست؟

رئیس دیوان عالی کل کشور گفت:‌ چرا شورای امنیت و دادگاه لاهه و مجمع عمومی سازمان ملل با سکوت معنی دار خود هیچ اقدامی نمی‌کنند؟

جنگ سایبری مقدمه حمله نظامی/ داشتن یک نظام فرماندهی کنترل پیشرفته از ملزومات دفاع است
 رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: فن آوری در فضای سایبر در حال پیشرفت است ، چنانچه بخواهیم تهدیدات را در این حوزه رصد کنیم باید مطابق با تغییرات پیش برویم لذا داشتن یک نظام فرماندهی کنترل پیشرفته جزء الزامات جنگ و دفاع است.

امام خمینی(ره) با اعتقاد راسخ به خدا ابهت غرب و شرق را شکست

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق در سخنانی گفت: امام راحل با اعتقاد راسخ به خدا ابهت شرق و غرب را شکست.

وحدت گروه‌های فلسطینی دشوار است/ هماهنگی امنیتی دولت خودگردان با رژیم صهیونیستی ادامه دارد
نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: با توجه به اختلافات شدید سیاسی بین دو جریان دشوار است که این دو را در یک خط و مسیر واحد قرار دهیم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.