سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمپین مبارزه علیه ظلم در شبکه های اجتماعی

«شورای امور عمومی مسلمانان» کمپین رسانه ای اجتماعی را علیه ظلم بر مسلمانان سراسر جهان و اقدامات ضد اسلامی برگزار کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شورای امور عمومی مسلمانان به منظور ترویج ایستادگی برابر ضلم و تعدی که از دیر باز به مسلمانان سراسر جهان روا داشته می شود، کمپینی را در شبکه های اجتماعی مانند «فیسبوک»، «توییتر» و «اینستاگرام» راه اندازی کرد.

این شورا در صفحه فیسبوک خود نوشت: در رسانه ها ظلمی که به مسلمانان روا داشته می شود سانسور می شود، که این اتفاق یک حقیقت تلخ برای ما مسلمانان است. ما به یاری هم می توانیم تا این شرایط  را تغییر دهیم. در حال حاضر زمان آن فرا رسیده تا علیه ضلم و بی عدالتی که در کشورهای «عراق»، «فلسطین»، «سوریه»، «نیجریه»، «برمه» و «چین» به پا برخیزیم و جهان را آگاه سازیم.

شورای امور عمومی مسلمانان در بخشی دیگر از بیانیه خود اعلام کرد: اکنون باید بر تهدیدات غلبه کنیم و حقیقت را آشکار سازیم، ما تمامی افراد از هر دین و آیینی را دعوت می کنیم تا برای افشای واقعیات و ایستادگی در برابر ظلم به شبکه های اجتماعی بیایند و درباره واقعیات سانسور شده توسط غرب سخن بگویند.

گفتنی ست اگرچه از آغاز کار این کمپین چند روزی نمی گذرد، اما تا به اکنون صدها تن از مسلمانان و غیرمسلمانان به آن ملحق شده و درباره ظلم و تجاوز سخن گفته اند./شبکه قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.