سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکت:جوانگرایی یکی از رویکردهای اصلی سازمان لیگ است/به زودی قرار داد حق پخش تلویزیونی امضا می‌شود

مشاور عالی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: به زودی قرار داد حق پخش تلویزیونی امضا می‌شودو صدا و سیما حقوق حقه فوتبال را پذیرفته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،نشست خبری مسئولان سازمان لیگ با حضور محمدرضا ساکت، مشاور عالی ، علی پور،رئیس کمیته نظارت و بازرسی و سهیل مهدی مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران امروز با موضوع مسائل روز فوتبال کشور با حضور نمایندگان رسانه های گروهی در سالن کنفرانس خبری این مجموعه برگزار شد.

 محمدرضا ساکت گفت: به زودی قرار داد حق پخش تلویزیونی امضا می‌شودو صدا و سیما حقوق حقه فوتبال را پذیرفته است.

وی افزود: افزایش درآمدها و شناسایی حقوق حقه باشگاه‌ها و کاهش هزینه‌ها یکی از اهداف سازمان لیگ است. در بخش افزایش درآمد در بحث تبلیغات محیطی با برگزاری مزایده توانستیم  مبلغ قرارداد تبلیغات محیطی را افزایش دهیم. 

ساکت بیان کرد: مسئولان سیما حقوق حقه فوتبال را به رسمیت شناخته که این یک گام مهم بود که توانستیم آن را محقق کنیم. مهم‌ترین مسئله برای ما پذیرفتن حقوق حقه فوتبال بود که این اتفاق افتاده است که به زودی در جلسه‌ای با حضور رییس فدراسیون فوتبال  و رییس سازمان لیگ این قرارداد حق پخش تلویزیونی امضا می شود.

مشاور عالی سازمان لیگ گفت: در بخش شناخت حقوق فوتبال براساس اساسنامه فیفا هر مسئولی هر محصولی که در ارتباط با فوتبال باشد درآمد آن به فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه ها تعلق دارد. در این راستا قرارداد 6090 با همراه اول بسته شده و در کنار آن با سایر شرکت‌ها مذاکره می کنیم .
وی افزود: یکی از اهداف اصلی سازمان لیگ  جوان‌گرایی برای افزایش سرعت و کیفیت و پویندگی فوتبال است که امسال این مهم محقق شد و استعدادهای جوان وارد فوتبال شدند. اکنون در حال بررسی وضعیت باشگاه‌ها هستیم. تیمی مثل ملوان میانگین سنی 8/23 دارد و تراکتورسازی میانگین سنی خود را از 29 سال به 24 رسانده است.

مشاور عالی سازمان لیگ بیان کرد: بدنبال اجرای کامل بلیط ‌فروشی الکترونیک در ورزشگاه آزادی  هستیم و امیدواریم بتوانیم  این طرح را در استان‌های دیگر اجرای کنیم. این امر برای راحتی تماشاگران برای تهیه بلیط  است. تلاش می‌کنیم تا در تمامی ورزشگاه بلیت‌فروشی الکترونیکی باشد. خوشبختانه در ورزشگاه آزادی مسئولان استقلال و پرسپولیس برای انجام این طرح  کمک می‌کنند و امیدوارم رسانه‌ها هم با اطلاع رسانی . سیاست سازمان لیگ این است که هر فردی قبل از ورود به ورزشگاه بلیت خود را تهیه کرده باشد. از چند روز آینده بلیت فروشی دربی هم آغاز می‌شود و هواداران می‌توانند بلیت آن را تهیه کنند.

ساکت گفت: از سوی سازمان لیگ برنامه تمامی بازی‌های تا روز آخر اعلام شد و این اتفاق با هدف توجه به برنامه‌ریزی بلند مدت و سازماندهی فوتبال ایران برای رقابت‌های تیم ملی امید در آسیا و لیگ قهرمانان آسیا از اهمیت خاصی برخوردار است. مناسبت‌های مختلف در این برنامه  لحاظ شده است .

وی اظهار کرد: برای اولین بار در فوتبال کشور این مهم با تلاش غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات و همکارانش محقق شد تا جامع‌ترین تقویم پیش آماده شود. 

مشاور عالی سازمان لیگ با تاکید درمورد کاهش هزینه‌ها اظهار کرد: ما در این رابطه تلاش کرده ایم کردیم. چارت جدید سازمان لیگ مورد بازنگری و تصحیح قرار گرفته است. اقدام دیگر در بخش دانش‌افزایی لیگ است که برای افزایش کیفیت لیگ آموزش مربیان و مدیران اهمیت زیادی دارد. احسانی که از اساتید این امر است به عنوان رئیس کمیته آموزش تقویم جامعه‌ای را تهیه می‌کند که طی آن تخصصی کردن امور مختلف را در نظر دارد. موضوع آنالیز مورد توجه است و با پیشنهاد یکی از کارشناسان استفاده از علم کاهش استرس و افزایش توانایی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در ارتباطات بین‌الملل هم اتفاقاتی خواهد افتاد باید دایره گسترش این ارتباطات را افزایش دهیم. در این راستا سازمان لیگ با کشورهایی که برگزیده شده‌اند ارتباطات خواهرخواهندگی برگزار می‌کنند.

در این قرارداد خواهرخواهندگی برگزاری مناسبات مختلف، کارگاه‌های آموزشی برای مربیان و مدیران باشگاه‌ها، برگزاری اردوها و مسائل مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.