سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

"تونل‌ها" ایستگاه مرگبار مقاومت برای صهیونیست‌ها/ وحشت کودک‌کش‌ها از تونل‌های مقاومت

سفیر سابق ایران در لبنان گفت: تونل‌ها به عنوان مسیر دسترسی به دشمن، خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرده و پرده از جعلی بودن اسطوره شکست‌ناپذیری و امنیت رژیم صهیونیستی برداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران امضای طومار توسط شهرک‌نشینیان صهیونیستی برای تحقیق و تفحص از وجود تونل در خاک‌های هم‌مرز با لبنان، بیانگر وحشت صهیونیست‌ها از تونل‌های مقاومت است.

اگرچه تونل وحشت همواره برای کودکان جنبه سرگرمی داشته و فریادهایشان هم برای ایجاد هیجان و ترسی واهی است، اما امروز کسانی که کودک‌کشی، آنها را تبدیل به قهرمان می‌کند از وجود تونل‌هایی که نمی‌دانند کجاست، به وحشت افتاده‌اند.

تونل‌های پنهان مقاومت، به گونه‌ای درد مهاجرت معکوس  صهیونیست‌ها را تشدید کرده‌ که آنها برای جلوگیری از افتضاح کاهش جمعیت خود، به قتل عام جمعیت فلسطینان رو آورده‌اند.

این اقدامات باعث شده که دنیا این رژیم را با عنوان "رژیم کودک‌کش" بشناسد و نه یک رژیم صهیونیستی!

البته تونل‌های مقاومت حاصل تلاش سرسختانه فلسطینیان طی سال‌های نسبتا طولانی است.

آن روزها که نتانیاهو مشغول نقاشی بمب 90 درصدی بود و افکار عمومی دنیا را همچون مغز خویش سبک و پوچ می‌پنداشت، مردم غزه به فراتر از، رهایی از محاصره ‌می‌اندیشیدند و امروز کار را به جایی رسانده‌اند که رژیم نامشروع صهیونیستی در ماه‌های پایانی عمرش  ذلیلانه‌ترین دوران خود را درک می‌کند.

"احمد دستمالچی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران تونل‌های فلسطینیان را ایستگاه مرگبار و استراتژیک مقاومت خواند و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با تمام تجهیزاتی که دارد نتوانسته با تونل‌ها مقابله کند و مقاومت از طریق تونل‌ها خسارات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

سفیر سابق ایران در لبنان تصریح کرد: اکنون علاوه بر موشک‌های مقاومت که بر سر صهیونیست‌ها فرود می‌آید، تونل‌ها برای آنان یک کابوس وحشتناک شده و به عنوان نماد مقاومت و نیز به عنوان مسیر دسترسی به دشمن، خواب رژیم صهیونیستی را پریشان و آشفته کرده است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به خلاقیت نیروهای فلسطینی در حفر تونل گفت: این شیوه‌ها نشان می‌دهد که وقتی مردمی تصمیم بگیرند مقاومت کنند، به هر وسیله و راهی و با امکانات خیلی ابتدایی می‌توانند یک رژیم تا دندان مسلح را به زانو درآورند و الان رژیم صهیونیستی وامانده است و نمی‌داند که چگونه تن به آتش بس دهد و موقعیت خود را حفظ کند!

دستمالچی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواست با بمباران‌های خود مقاومت را تسلیم کند، تاکید کرد: موشک‌ها و پهپادهای مقاومت که برفراز آسمان سرزمین‌های اشغالی پرواز کرده و اقدام به آتش و عکس‌برداری کردند، نشان دادند، پایه‌های امنیتی رژیم اشغالگر قدس کاملا فروریخته و این رژیم، خفت بار‌ترین دوران وجود نامشروع خود را  تجربه می‌کند.

وی تاکید کرد: این رژیم از ابتدای تاسیس خود تا به امروز هزینه‌های سرسام‌آوری را برای حفظ خود انجام داد، تا به دنیا نشان دهد اسطوره‌ شکست ناپذیری و امنیت مطلق است و هیچ چیز نمی‌تواند امنیتش را برهم زند.

دستمالچی اظهار داشت: صهیونیست‌ها در موضوع شکست‌ناپذیری، در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۸ روزه و این جنگ فعلی عملا شکست خفت باری را متحمل شدند و نظریه گنبد آهنین، علی‌رغم همه تبلیغات و خرج گزافی که با کمک آمریکا و آخرین تکنولوژی‌های پیشرفته نظامی بنا کرده بودند، فروریخت.

سفیر سابق ایران در لبنان افزود: اکنون این رژیم از نظر امنیتی هم، دچار تزلزل شده و این نظریه که هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند بدون هماهنگی ما وارد آسمان شهرک‌های صهیونیستی شود، باطل و بی اعتبار شده است.

وی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی دو شرط عدم موشکباران و تخریب تونل‌ها را برای آتش بس اعلام کرده بود، که مقاومت نه تنها این شروط را نمی‌پذیرد، بلکه تحمیل هم می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
ظلم نابود است ، آمریکا نابود است. فلسطین ورزمندگان مقاومت فلسطین پیروزند ، چون برای حق مبارزه می کنند .