سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

روند اجرای پروژه ‌‏های آب و برق مسکن مهر پردیس کند است

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: اجرای پروژه‌‏ های آب، فاضلاب، برق و گاز مسکن مهر پردیس کند است.

حسن ولی ‌‏پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دلیل کند بودن روند کار را نیز نبود اعتبارات اعلام می‏‌ کنند و این مشکلی بود که باید در سال‏‌ های گذشته فکری برای آن می‏‌ کردند.

وی ادامه داد: اداره برق درخواستی برای واگذاری سه قطعه زمین برای احداث پست فوق ‏‌توزیع برق در شهر پردیس از شرکت عمران داشته است و این شرکت این قطعات زمین را به صورت رایگان در اختیار وزارت نیرو گذاشت؛ اما هیچکدام از این زمین‏‌ها مورد بهره‌‏ برداری قرار نگرفته است.

ولی ‏‌پور افزود: هم‌‏اکنون تعداد زیادی مسکن درحال تکمیل و نزدیک به 10 هزار واحد مسکن آماده تحویل در پردیس وجود دارد که اگر وزارت نیرو و وزارت نفت آمادگی خود را در زمینه تامین آب، فاضلاب، برق و گاز اعلام کنند، مشکلی نداریم و طی کمتر از یک ماه اقدام به افتتاح واحدها خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: زمانی هم که لازم داریم برای نصب رادیاتور و آیفون واحدهای مسکونی است که دلیل نصب نشدن این تجهیزات نیز احتمال سرقت آن‌ ها بوده است.

وی ادامه داد: در فاز سه روزانه واحد مسکونی تحویل متقاضیان می ‏‌شود که در این سه ماه تعداد واحدهای تحویلی از یک ‏‌هزار واحد نیز گذشته است و این روند در این فاز ادامه دارد.

ولی ‏‌پور افزود: اختیار افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس تنها با شرکت عمران پردیس نیست و وزارت نیرو، نفت نیز در این امر دخیل هستند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: در فاز 11، چهار مدرسه درحال تکمیل است و می ‏توانیم در صورت امکان ‏‌پذیر بودن سکونت و همکاری وزارت نیرو و نفت این مدارس را تا ابتدای مهرماه افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: همچنین می‏‌ توانیم ساخت مسجد، مراکز تجاری، کلانتری و درمانگاه را نیز تا چند ماه آینده متناسب با بارگذاری جمعیت تکمیل و افتتاح کنیم.

ولی‌‏پور اضافه کرد: شرکت عمران پردیس اقدامات مربوط به تمام بخش‌‏ هایی را که مکلف به ساخت آن بود، انجام داده است؛ اما متاسفانه برخی از این موارد در اختیار این شرکت نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: نمایندگان وزارت نیرو می ‏‌گویند که مشکلی برای برق ‏دار کردن چند هزار واحد اولیه ندارند؛ اما اگر از تعداد واحدهای مسکونی از 5 هزار واحد بگذرد به مشکل بر می‌‏ خورند و برای این که با مشکلی مواجه نشوند، باید کار ساخت پست ‏‌های فوق‏ توزیع را هر چه زودتر به انجام برسانند.


برچسب ها: پروِِژه ، مسکن مهر ، پردیس ، آب ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.