سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محجوب در جمع خبرنگاران:

رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان نگزید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق طرح و بیان انتقادات هستم، گفت:‌ رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان هم نگزید

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علیرضا محجوب در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه 21 مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور گفت: من موافق انتقاد هستم اما باید فضای انتقاد برای همگان فراهم شود.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم افزود: نمایندگان مجلس یادشان باشد رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان هم نگزید.
 
وی با بیان اینکه هرکس باید ایده و نظرات خود را بیان کند، تصریح کرد: اگر مجلس بر اساس کاری که امروز کرده (اشاره به جلسه غیرعلنی) رفتار کند به اعتقاد من گام مثبتی است.
 
محجوب تصریح کرد: زمانی که رئیس‌جمهور قبلی ضبط ‌صوت و نوار در مجلس پخش کرد و 17هزار میلیارد به کشور تحمیل کرد، کسی حرفی نزد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه نباید دایره انتقاد را محدود کرد، گفت: به طور مثال در طرح باروری که در جلسه قبلی مورد بررسی قرار گرفت این موضوع به تصویب رسید که رسانه‌ها پیرامون این موضوع تبلیغ نکرده و محدود شود که چنین چیزی در آستانه روز خبرنگار اقدام درستی نبود.

اظهارات روز گذشته دکتر روحانی در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور را روی لینک‌های متن و فیلم مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سرور
۱۵:۴۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
اقای نماینده؛ اقای احمدی نژاد هیچوقت به مردم شریف ایران توهین نکرد فقط به افرادی که درسال88 به اتش زدن اموال عمومی وتوهین به مقدسات وکسانیکه باپشتیبانی انگلیس وامریکا قصد براندازی داشتن خار وخاشاک خواندودرمجلس نواری پخش کرد که باید اینکار را میکرد
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
احسنت به نماینده محترم