سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلال فروش تجهیزات نظامی در پایتخت دستگیر شد

مردی که اقدام به توزیع گسترده تجهیزات نظامی در سطح شهر تهران می کرد ، توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در اجرای دستور بازپرس شعبه 6 دادسرای شهید مقدس مبنی بر دستگیری فردی به هویت فرج که در خصوص خرید و فروش و توزیع تجهیزات نظامی که به صورت گسترده اقدام می کند، در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیتی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
ماموران در بررسی های اولیه و تحقیقات انجام شده ضمن اخذ دستور قضایی و با اجرای عملیات های ویژه پلیسی متهم را در خیابان ولنجک ردیابی کردند.
 
کارآگاهان پس از حضور در محل و پس از ورود به مخفیگاه متهم و دستگیری وی توانستند از محل مخفیگاه متهم 4 رشته دستبند فلزی، سه دستگاه بیسیم و سه عدد باتوم پلاستیکی کشف و ضبط کنند.
 
متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه پلیس اطلاعات و امنیت منتقل شد که در بازجویی های اولیه محل مخفیگاه دوم خود را اعلام کرد و ماموران با نیابت قضایی به همراه متهم به شهرستان رباط کریم اعزام شدند.
 
ماموران پس از ورود به مخفیگاه دوم متهم توانستند تعدادی شوکر الکترونیکی، یک رشته دستبند فلزی و  تعدادی تجهیزات دیگر نظامی کشف کنند.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دلال ، فروش ، تجهیزات ، نظامی ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.