سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

آسفالت روزانه بیش از 150 تن در بابل

روزانه 150 تا 200 تن آسفالت انجام می‌شود.

شهردار بابل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،گفت:ساختمان حمل و نقل و ساختمان شورای شهر را دو طرح مهم هفته دولت برشمرد وگفت:احداث ساختمان شورای شهر در مساحت 2هزار و 500 متر بنا در چهار طبقه احداث می‌شود که در حال نصب تجهیزات آن هستیم.

عسگری افزود:آسفالت معابر شهری انجام شده در بابل در چهار ماه نخست امسال بیش از میزانی بوده که در 12 ماه گذشته صورت گرفت که روزانه 150 تا 200 تن آسفالت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین تلویزیون شمال کشور در بابل نصب و راه‌اندازی می‌شود،گفت:این تلویزیون به مساحت 50 مترمربع طی سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بابل از اجرا طرح آرامستان‌های بابل خبر داد و گفت:با اجرا این طرح در آرامگاه گله‌محله از صفر تا 100 نکات شرعی انجام گرفته که برای این منظور یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

عسگری برگزاری جشنواره‌های هنری، فرهنگی و ورزشی از جمله جشنواره گل و گیاه، چای و عسل، انتظار و حماسه، بستنی و شکلات، غذای سنتی و جشنواره قرآنی را از برنامه‌های شهرداری برشمرد.

وی تصریح کرد:عملیات اجرایی پل سوم محمد حسن‌خان که از اوایل سال‌جاری آغاز شد با تملک باقیمانده اراضی با حمایت استانداری و میراث فرهنگی تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.ش

برچسب ها: آسفالت ، روزانه ، بابل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.