سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پایی که جا ماند" نقل محفل آثار فاخر مرداد ماه

کتاب "پایی که جا ماند" به قلم "سید ناصر حسینی‌پور" در مرداد ماه سال جاری به عنوان یک اثر شاخص در بوته نقد و بررسی "آثار فاخر" قرار می‌گیرد.

کبری عرفانی کیا مسئول برگزاری جلسه نقد و بررسی "آثار فاخر" که هر ماه در قالب یک جلسه ویژه به بررسی یک کتاب از آثار شاخص بنابر مناسبت‌های همان ماه می‌پردازد، به خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در مرداد ماه سالجاری هم به رسم هر ماه با مد نظر قرار دادن مناسبت بازگشت اسرا در بیست و ششم این ماه به نقد و بررسی کتاب "پایی که جا ماند"  می‌پردازیم.

وی ادامه داد: جلسه نقد و بررسی کتاب "پایی که جا ماند" با حضور سید ناصر حسینی‌پور نویسنده این کتاب، کامور بخشایش منتقد و کارشناس و مجری، سید محمد میر کاظمی منتقد ادبی و علی اصغر رباط‌ جزی آزاده و جانباز برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جلسه نقد و بررسی "آثار فاخر" اظهار داشت: جلسه ماه جاری نقد و بررسی "آثار فاخر" به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت اسرا بیست و پنجم مردادماه در کتابخانه مسجدالنبی واقع در تهرانسر برگزار می‌شود.

گفتنی است که در ماه‌های گذشته کتابهایی چون " پاییز 59" و "جای امن گلوله‌ها" در بوته نقد و بررسی "آثار فاخر" قرار گرفتند.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.