سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

تهیه بانک موضوعات کرسیهای آزاداندیشی در جهاد دانشگاهی قزوین

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه برخی از موضوعاتی که برای بررسی در کرسیهای آزاداندیشی انتخاب میشود تبعاتی دارد، جهاد دانشگاهی نسبت به تهیه بانک موضوعات اقدام کرده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

مهدی گلدوزها اظهار کرد: مجموعه علمی کاربردیها با نگاه آموزش نیروهای متخصص مهارتی در سطح کشور تشکیل شده است.

گلدوزها ادامه داد: دانشجویان رشته طراحی لباس در یک دوره آموزشی حضور پیدا کرده و پس از گذراندن آموزشهای لازم در نمایشگاه طراحی لباس که به مدت یک هفته برپا بود، شرکت کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: در نمایشگاه طراحی لباس از بحث خوشنویسی ایده گرفته شد که محوریت این نمایشگاه طراحی لباس فرم مدرسه برای دختران دانشآموز بود.

گلدوزها گفت: با توجه به اینکه لباس فرم دختران دانش آموز بسیار ساده و موجب بیانگیزه شدن آنان در استفاده از لباس فرم شده بود، سعی شد با ایده گرفتن از خوشنویسی طرحهای جذابی برای لباس فرم دختران دانشآموز طراحی شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره 36 طرح برای لباس فرم دختران دانشآموز ارائه شد که طرحهای برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این جشنواره دانشجویان رشته گرافیک، طراحان لباس و دانشجویانی که در رشته خیاطی مهارت داشتند نیز حضور پیدا کردند.

وی افزود: در بسیاری از موارد از این دانشجویان در امور اداری استفاده شده و کار فنی مورد نیاز را به آنان آموزش نمیدهند که جهاد دانشگاهی استان قزوین تلاش کرده این مشکل را برطرف و دانشجویان را در دوره کارورزی با کار فنی بیشتر آشنا کند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به برگزار کرسیهای آزاداندیشی در جهاد دانشگاهی اضافه کرد: در بخش معاونت فرهنگی از دو سال پیش دبیرخانه کرسیهای آزاداندیشی در جهاد دانشگاهی استان قزوین تشکیل شد.

گلدوزها ادامه داد: تهیه بانک موضوعات و انتخاب داوران کرسیهای آزاداندیشی بر عهده جهاد دانشگاهی استان قزوین قرار گرفته بود.

وی عنوان کرد: انتخاب موضوع مورد بحث در کرسیهای آزاداندیشی بسیار حائز اهمیت است چراکه در بسیاری از کرسیهای آزاداندیشی به دلیل انتخاب نادرست موضوع، شاهد بروز تبعات مختلفی بودیم بنابراین جهاد دانشگاهی با تهیه بانک موضوعات موفق شد این مشکل را برطرف کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.