سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"اقتصادی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برگزاری كارگاه هاي آموزشي فرصتي مناسب براي ارايه توانمندي‌هاي ، تغییر موقیت ممتاز کشور با ارائه برنامه‌های جدید دریایی/ افزایش اشتیاق حضور کشتی‌های سایز بزرگ و لاینری در بنادر کشور ، ارتفاع کم می تواند یکی از دلایل سقوط باشد/از دست رفتن یک موتور دلیل اصلی سقوط نیست و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جریمه مشترکان پر مصرف در دستور کار دولت قرار دارد/ قطع آب مشترکان پرمصرف در شهرهای با تنش آبی


چیت چیان گفت: قطع آب مشترکان پرمصرف در شهرهای با تنش آبی روبرو هستند اجرا خواهد شد و همچنین بحث جریمه مشترکان پر مصرف نیز در دستور کار هیئت دولت است.

سکه 953 هزار تومان/ دلار 3120 تومان/طلای18 عیار97 هزارو 580 تومان
 امروز بازار سکه در پی کاهش نسبی دلار و طلای جهانی تاحدودی از ارزش سکه ها کاست که البته ربع سکه و سکه 1 گرمی از این روند تبعیت نکردند.

تدوین بسته خروج غیر تورمی از رکود برای نخستین بار در کشور
 مشاور اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به دلایل اهمیت بسته خروج غیر تورمی از رکود گفت: در این بسته برای اولین بار به موضوعی پرداخته شده که مسئله بسیار مهمی در عرصه‌ی اقتصادی کشور است.

ارتفاع کم می تواند یکی از دلایل سقوط باشد/از دست رفتن یک موتور دلیل اصلی سقوط نیست اگر جعبه سیاه صدمه قابل توجهی ندیده باشد با توجه به امکانات کشور ظرف چند روز آینده بررسی خواهد شد اما اگر آسیب جدی باشد باید از کارشناسان اوکراینی و خارجی دعوت شود.

روز تاریخی بورس انرژی در جریان معاملات روزگذشته ارزش معاملات بورس انرژی
در دو تابلوی فیزیکی و برق به 17 میلیارد تومان بالغ شد.

ضرورت ایجاد نظام پایش بر اجرای بسته خروج غیر تورمی از رکود
 مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور در اتاق تهران حضور یافت و فعالان بخش خصوصی در این نشست انتقادات خود و پیشنهاد‌ها را در رابطه با بسته خروج غیر تورمی از رکود ارائه کردند.

برگزاری كارگاه هاي آموزشي فرصتي مناسب براي ارايه توانمندي‌هاي
توانمندي‌هاي پژوهشگاه صنعت نفت بايد از طريق كلاس‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي اين مركز به مخاطبان ارايه شود؛‌ در همين راستا روابط با سازمان‌هاي مختلف نفتي ايجاد شده كه دوره آموزشي مديريت پروژه PMIgloo اولين دستاورد آن بوده است.

جذب 1300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری طی 4 ماهه سال 93

سعیدنژاد گفت: طی 4 ماهه سال 93 ، 1300 میلیارد سرمایه‌گذاری جذب شده است.

ارائه بسته حمایتی طلسم رکود اقتصادی را می شکند / سقوط هواپیما هشداری برای مسئولان کشور
 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اگر سیاست های کلی و تصمیمات اعلامی به طور جدی، درست و فوری اجرا شود شرایط خروج از رکود فراهم خواهد شد گفت: وضع امروز ما بدتر از وضعیت بعد از جنگ تحمیلی نیست با همین نوع سیاست هایی که اکنون مطرح شده می توان کارها را به پیش برد.

تغییر موقیت ممتاز کشور با ارائه برنامه‌های جدید دریایی/ افزایش اشتیاق حضور کشتی‌های سایز بزرگ و لاینری در بنادر کشور

معاون امور بندری گفت: همزمان با رفع بهانه‌های تحریم از بزرگترین بندر تجاری کشور و پذیرش کشتی های سایز بزرگ و لاینری و اشتیاق کشتیرانی های بزرگ خارجی برای حضور مجدد در صنعت حمل و نقل دریایی و بنادر کشور بیش از پیش متقاعد هستیم که دیگر فرصتی برای تلف کردن وقت نمانده است.
برچسب ها: آب ، مصرف ، سکه ، دلار ، طلا ، رکود ، سقوط ، پژوهش ، نفت ، سرمایه ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.