سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبری: آچار فرانسه، فدراسیونی‌ها و تیم‌های ملی بودیم/با آمادگی کامل برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال (ب) کشورمان گفت: تیم ملی والیبال (ب) کشورمان به منظور حضور در مسابقات کاپ آسیا (AVCCUP) فردا تهران را به مقصد آلمانی ترک می‌کند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال (ب) کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اگر بخواهیم از ابتدا حساب  کنم ما ابتدا کارمان را با حدود 40الی50 بازیکن آغاز کردیم در این اردوها و تمرینات چندین هدف را مدنظر خود قرار دادیم نخست آماده نگاه داشتن وضعیت جهانی و فنی بازیکنانی که اسامی آن‌ها در لیست ارائه به فدراسیون جهانی برای حضور در لیگ جهانی بود.

پس از آن چند بازیکن اصلی و کلیدی خود را به تیم ارتشی‌ها دادیم تا آن‌ها در مسابقات جهانی سیزم شرکت کنند و...  

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای حضور در کاپ آسیا برخی بازیکنان به خاطر مشکلات خروجی با وجود آن که حدود سه ماه است که با ما تمرین کرده‌اند نمی‌توانند همراهمان به آلماتی اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال (ب) کشورمان گفت: برخی از این بازیکنان توانستند همراه تیم ارتشی‌های جهان به سیزم بروند ولی حال که به ما رسید مشکل‌دار شدند این از بدشانسی من است که زمان‌هایی که تیم امید یا همان (ب) می‌خواهد در مسابقاتی خاص شرکت کند برخی بازیکنان با مشکل برخورد می‌کنند ولی به هر حال ترکیب 12نفره اعزامی به قزاقستان مشخص شد. از تیم و سطح کار ملی‌پوشان هم راضی هستم امیدوارم برویم و نتایج خوبی را به دست آوریم.

وی گفت: این دوره از مسابقات با دوره‌های قبل فرق دارد بخاطر این که تیمهای مدعی باقدرت و توان صد در صد در این پیکارها شرکت می‌کنند تا آنجا که اطلاع دارم تیم کره جنوبی با سرمربیگری "پارک وون" با تمام قدرت و با نفرات اصلی خود در این پیکارها شرکت می‌کند چند روز پیش طی صحبتهایی که با پارک داشتم وی ابراز خوشحالی کرد که در طول این مسابقات شاگردان دوران مربیگری در ایران حال سکان هدایت این تیم را در مسابقات کاپ آسیا در دست گرفته‌اند.

وی یادآور شد: تیم ملی والیبال ژاپن هم چون در مسابقات قهرمانی مردان جهان حضور ندارند در این دوره از پیکارها با ترکیب اصلی خود حاضر خواهند شد تیم چین نیز در سالهای گذشته تنها تیمی بوده که همیشه حضور موفق و قدرتمندی در مسابقات کاپ آسیا داشته است و سال گذشته عنوان قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص داده است با حضور در تیمها پیش‌بینی می‌شود که ما مسابقات سختی را در پیش داشته باشیم ولی باید برای کسب بهترین نتیجه تمام توان خود را بکار بگیریم.

اکبری گفت: سال آینده والیبال ایران میزبان مسابقات قهرمانی مردان زیر 20سال قاره آسیاست در طول اردوهای برگزار شده چند بازیکنی که از نظر سنی به امیدها می‌خوردند را دعوت کردیم تا آنها با سیستم تمرینات آشنا شوند البته چند بازیکنی از جمله رنجبر، حسینی‌پویا و سجاد دهنوی زیر 20 ساله‌هایی هستند که قرار است همراه تیم ملی (ب) در مسابقات قهرمانی کاپ آسیا شرکت کنند به نوعی باید بگویم که تیم ملی والیبال (ب) برای فدراسیون والیبال و دیگر تیمهای ملی نقش آچار فرانسه را داشت و ما بازیکنان اکثر این تیمها را آماده نگاه داشتیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اکبری ، والیبال ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.