سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

17 پروژه در درمیان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار درمیان گفت: همزمان با هفته دولت 17 پروژه در بخش‌های مختلف در این شهرستان با اعتباری بالغ ‌بر 62 هزار و 280 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسین خسروی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای برجسته دولت به جامعه‌ای است که مردم آن ولی نعمت ما هستند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت حدود 17 پروژه در بخش‌های مختلف در درمیان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ‌ بر 62 هزار و 280 میلیون ریال هزینه شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار درمیان به منابع تامین‌کننده اعتبارات این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: از محل اعتبارات ملی 51 هزار و 28 میلیون ریال، اعتبارات استانی 11 هزار و 120 میلیون ریال، منابع داخلی 650 میلیون ریال و تسهیلات بانکی 800 میلیون ریال تامین شده است.

خسروی یادآور شد: پروژه‌های هفته دولت در درمیان در بخش‌های کشاورزی، عمران شهری، گردشگری، صنعتی، تجاری، آبرسانی، آموزشی و خدماتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت در سال‌ جاری چهار پروژه قابل بهره‌برداری در درمیان مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: اعتبار این پروژه‌ها 2 هزار و 620 میلیون ریال است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار درمیان از افتتاح سه پروژه در بخش عمران شهری طی هفته دولت در سال‌ جاری خبر داد و گفت: برای افتتاح این تعداد پروژه اعتباری بالغ‌ بر سه هزار و 650 میلیون ریال هزینه شده است.

خسروی تصریح کرد: همچنین از پروژه‌های هفته دولت در درمیان یک پروژه مربوط به بخش گردشگری است که برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ ‌بر 120 میلیون ریال هزینه شده است.

وی به پروژه‌های قابل بهره‌برداری در بخش صنعتی و تجاری این شهرستان طی هفته دولت در سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: در این بخش سه پروژه با اعتبار 49 هزار و 100 میلیون ریال در این مدت به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار درمیان با بیان اینکه سه پروژه قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان مربوط به بخش آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ ‌بر هفت هزار و 250 میلیون ریال می‌شود، تصریح کرد: در این مدت در بخش آموزشی 2 پروژه با اعتبار 758 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

خسروی به تعداد خانوار بهره‌مند با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در درمیان اشاره کرد و افزود: با اجرای پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان، سه هزار و 200 خانوار از مزایای این پروژه‌ها برخوردار می‌شوند.

وی عنوان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت برای 500 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار درمیان به مهمترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت سال‌ جاری در درمیان اشاره کرد و گفت: ساختمان سالن تجاری پایانه مرزی ماهیرود با اعتبار 40 میلیارد ریال، ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی پایانه ماهیرود با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون ریال، ساختمان اداری مسکونی پایانه مرزی ماهیرود با اعتبار 6 میلیارد ریال، آبرسانی روستایی با اعتبار یک‌ میلیارد و 700 میلیون ریال و سیستم آبرسانی تحت فشار با اعتبار یک‌ میلیارد و 470 میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها بوده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، درمیان ، پروژه ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.