سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

شرایط مدال آوری ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی مهیا می شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : شرایط لازم برای مدال آوری ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی مهیا می شود .

غلامرضا رضوی در گفتگو با خبر نگار باشگاه خبر نگاران ساری افزود :ستاد بازی های آسیایی اینچئون از 500 روز قبل در اداره کل ورزش و جوانان مازندران تشکیل شد که هدف از آن ، شناسایی ورزشکاران مازندرانی دارای بخت حضور در کره جنوبی و حمایت لازم از آن ها بود .

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود : با توجه به شرایط مطلوب و مناسبی که ورزشکاران مازندرانی دارند ، در انتظار کسب بهترین عملکرد تاریخ ورزش استان در بازیهای آسیایی اینچئون هستیم .

رضوی ادامه داد : مازندران نقش پررنگی در کامیابی کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازیهای آسیایی گذشته داشت که تلاش می کنیم این موفقیت ها و مدال ها را در اینچئون نیز تکرار کنیم .

وی گفت : با برنامه ریزی دقیق ، تحولات و فعالیتهای ورزشکاران مازندرانی که بخت حضور در این رقابت ها را دارند ، کنترل کرده و با همراهی و یاری رسانی در مواقع لازم ، آن ها را با انگیزه فراوان راهی این رقابت ها خواهیم کرد .

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد : در حال حاضر 74 ورزشکار مازندرانی در اردوهای نهایی تیم ملی رشته های ورزشی گوناگون حضور دارند وتلاش می کنند در فهرست نهایی تیم های ملی خود قرار بگیرند

وی اظهار امیدواری کرد از این تعداد ملی پوش، 35 نفر بتوانند عازم اینچئون شده و تلاش کنند بر افتخارات ورزش مازندران بیفزایند ./ب

برچسب ها: شرایط ، مازندران ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.