سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

آموزش 350 حرفه در مراکز دولتی و غیردولتی فنی و حرفه‌ای زنجان

آموزش 350 حرفه مختلف در مراکز دولتی و غیردولتی فنی و حرفه‌ای استان زنجان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان این مطلب گفت :با سیاست‌های مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغالزایی جامعه موثر خواهد بود.

صیادی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود با راه‌اندازی کمیته مهارت‌آموزی در استان از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به طور کامل بهره‌مند شویم، افزود: باید از ظرفیت‌ همه دستگاه‌ها در این زمینه به نحو احسن استفاده شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به فعالیت 13 مرکز آموزش دولتی و 150 آموزشگاه غیر دولتی در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد : 350 حرفه آموزشی در 200 کارگاه آموزشی دولتی و 570 کارگاه غیردولتی در زنجان مسئولیت و رسالت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را بر عهده دارند.

صیادی با اشاره به اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای با شعار «هر ایرانی یک مهارت»، «هر خانه یک کارخانه» فعالیت می‌کند، گفت: فنی و حرفه‌ای برای مهارت‌آموزی عموم افراد جامعه در حوزه‌های مختلف همه تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد : در هر کشوری توجه به آموزش های مهارتی باعث توسعه همه جانبه می شود، بنابراین باید به امر مهارت آموزی توجه جدی شود و آموزش نیروی کار هر چقدر کیفی باشد تولید ارتقا ء پیدا کرده و بهره وری را بالا می برد.

گفتنی است ، با توجه به اهمیت آموزش های مهارتی؛ نمایشگاهی در این زمینه از امروز به مدت چهار روز در فرهنگسرای امام خمینی دایر می باشد .


برچسب ها: آموزش ، مراکز ، دولتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.