سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی /

اعلام آمادگی شهرستان طبس برای تشییع پیکر جان‌باختگان سانحه هوایی

درپي سقوط هواپيماي مسافربري تهران – طبس ،شهردار طبس برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین جان‌باختگان اعلام امادگی کرد.

اعلام آمادگی شهرستان طبس برای تشییع پیکر جان‌باختگان سانحه هوایی

درپي سقوط هواپيماي مسافربري تهران – طبس ،شهردار طبس برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین جان‌باختگان اعلام امادگی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ شهردار طبس با اشاره به سقوط پرواز هواپیمای تهران- طبس از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین جان‌باختگان این حادثه خبر داد.

علی اشرفیان، 19 مردادماه 1393 را در تاریخ شهرستان طبس، خاطره‌ای تلخ و تأسف بار برشمرد و اظهار کرد: به دنبال وقوع این حادثه غمناک، کمیته ویژه برنامه‌ریزی مراسم تشییع و تدفین اجساد حادثه مذکور در شهرداری طبس تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این حادثه که منجر به فوت حدود 15 شهروند طبسی شده ، برای شهرستان طبس غمی بزرگ به شمار می‌آید و شهرداری در نخستین اقدام برای همدردی با خانواده‌های داغدار، بیرق سیاه برافراشته و شهر را سیاه پوش عزای جان‌باختگان این حادثه هوایی کرد.

شهردار طبس ضمن تسلیت حادثه غم‌انگیز درگذشت جمعی از هموطنان ایرانی و شهروندان طبسی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - طبس از پروردگار متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی در این ماه مبارک صلح و رحمت مسئلت کرد.

یک فروند هواپیمای مسافربری 19 مرداد ماه که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود، در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد وکه از این میان 15 نفر از جان باختگان شهروند طبسی هستند.

سید ماشاالله شکیبی نماینده دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی از طبس و مدیرعامل شرکت کک این شهرستان نیز در این پرواز جان خود را از دست دادند.ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ابوالفضل
۱۴:۵۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
با عرض سلام.تسلیت میگویم به خانواده هاشون که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده اند و انشالله غم اخرشون باشه.ابوالفضل محمدی از تربت حیدریه