سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

سارق مسلح خودرو در منوجان خلع سلاح شد

فرمانده انتظامي منوجان از شناسايي و دستگيري سارق مسلح خودرو در عمليات ضربتي پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس،سرهنگ"محمد حسني" در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني برحضور دو سارق مسلح خودرو در يکي از مناطق مسکوني شهرستان منوجان، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران کلانتري مركزي اين شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: سارقان كه قصد سرقت مسلحانه يكدستگاه خودروي پرادو را از يكي از اهالي مركز اين شهرستان داشتند به محض حضور پليس متواري شدند.

فرمانده انتظامي منوجان خاطرنشان كرد: ماموران انتظامي با بررسي صحنه جرم و آثار به جامانده از سارقان و با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ،پس از يكهفته رد عامل اصلي سرقت را در خوزستان زده و با نيابت قضايي و همراهي پليس اين شهرستان، محل اختفاي وي را شناسايي كردند.

"محمد حسني " افزود: ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي دقيق مخفيگاه متهم ، با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير و خودروي آنان را توقيف کردند .

وي گفت:در بازرسي از اين محل، يك قبضه سلاح ممنوعه بكار رفته در صحنه جرم، به همراه مقاديري مهمات كشف شد و متهم پس از انتقال به منوجان مورد شناسايي شاكي قرار گرفت و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد/ز.

برچسب ها: انتظامی ، منوجان ، سلاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.