سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام - مسکو؛

عادل مجللی هفتم جهان شد

با برگزاری رقابت های فینال مسافت 500 متر مسابقات قهرمانی جهان عادل مجللی هفتم، نادیا تالانک و معصومه داناپور هشتم و آرزو حکیمی در فینال C ششم شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت های قهرمانی جهان آبهای آرام صبح امروز 19 مردادماه مسابقات فینال مسافت 500 متر برگزار شد.

عادل مجللی در فینال A کانوی یکنفره مردان با کسب زمان 1:52.69 دقیقه در رده هفتم قرار گرفت. در این مسابقه قایقرانان برزیل، آلمان و چک اول تا سوم شدند.

در مسابقه فینال کانوی دونفره بانوان نادیا تالانک و معصومه داناپور با کسب رکورد 2:19.08 دقیقه در رده هشتم قرار گرفتند. در این ماده مجارستان، بلاروس و روسیه در رده اول تا سوم جای گرفتند.

آرزو حکیمی نیز در کایاک تکنفره بانوان با کسب زمان 1:57.55 دقیقه ششم شد. قایقرانان بلاروس، برزیل و چک نفرات برتر این مسابقه بودند.
 
در ادامه این رقابت ها ظهر امروز 2 نماینده کشورمان در فینال مسافت 200 متر با حریفان خود رو به رو می شوند.
 
در مسابقه فینال C کایاک تکنفره 200 متر آرزو حکیمی با رقبایی از آمریکا، رومانی، آرژانتین، ایتالیا، اوکراین، انگلیس، ژاپن و ازبکستان رقابت خواهد کرد.

در رقابت فینال B کانوی تکنفره 200 متر بانوان نادیا تالانک با پاروزنان کشورهای قرقیزستان، لتونی، اسپانیا، قزاقستان، شیلی، کره شمالی، ونزوئلا و هند مسابقه می دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارام ، ابها ، مردان ، هفتم ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.