سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی سرقلعه صورت گرفت؛

قدردانی از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز به دلیل گازرسانی به 44 روستای استان چهارمحال و بختیاری

عضو کمیسیون عمران مجلس از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز به خاطر گازرسانی به 44 روستای استان چهارمحال و بختیاری تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ "مجیدجلیل‌ سرقلعه" نماینده چهارمحال و بختیاری و لردگان در مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه 19 مرداد از رئیس جمهور و هیئت همراه به علت سفر به چهارمحال و بختیاری تشکر کرد و گفت: از استاندار استان چهارمحال و بختیاری و دست‌اندرکارانش که مقدمات سفر را فراهم کردند و صدا و سیمای استان که این اتفاق را پوشش داد تشکر می‌کنم.  
 
وی همچنین از مردم چهارمحال و بختیاری به خصوص اقوام، جامعه ایثارگران و تشکل‌های جوانان و مردم که از هیئت دولت استقبال کردند و موجب استحکام پایه‌های نظام شدند تشکر کرد.  
 
عضو کمیسیون عمران همچنین از وزیر اطلاعات و نیرو تشکر کرد که در این سفر اقدامی شایسته‌ای انجام دادند و پروژه‌ای که مجوز زیست محیطی نداشت و سازمان بازرسی مخالف اجرای آن بود را تعطیل و با قانون‌شکنان برخورد کرد.  
 
این نماینده مجلس همچنین از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز به دلیل اختصاص 18 و 7/10 میلیارد تومان در سال جاری برای گازرسانی به 44 روستای حوزه انتخابیه‌اش قدردانی کرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: استقبال ، سازمان ، مقدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.