سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در تذکر شفاهی:

پرداخت حق مرزی فرهنگیان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

نماینده دهلران در مجلس با بیان اینکه شاهد بی‌توجهی به مسائل فرهنگیان هستیم، گفت: پرداخت حق مرزی فرهنگیان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ "علی محمد احمدی" نماینده دهلران، دره شهر و آبدانان در مجلس در جلسه علنی امروز 19 مرداد در تذکری به رئیس جمهور گفت: از وی تقاضا دارم تحرک بخشی به وضعیت اقتصادی و توجه به بحث اشتغال به ویژه در مناطق محروم را مدنظر قرار دهد.  
 
وی ادامه داد: یک سال از سالگرد دولت یازدهم می‌گذرد و امید است که رئیس جمهور به استانداران و مدیران استانی خود یادآوری کند که دغدغه اصلی‌شان باید تولید و بحث اشتغال جوانان باشد.  
 
احمدی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگ اساس استقلال کشور است و فرهنگیان ستون اصلی توسعه کشور به شمار می‌روند اما متأسفانه شاهد بی‌توجهی به مسائل فرهنگیان هستیم.   
 
وی افزود: بیمه فرهنگیان فرآیندی است که در حد شعار باقی مانده و مطالبات فرهنگیان پرداخت نشده همچنین پرداخت حق مرزی این قشر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد حال جای سوال این است که چرا وزیر آموزش و پرورش به وعده‌هایی که در پشت تریبون به فرهنگیان داده عمل نمی‌کند.  
 
احمدی در تذکری به وزیر نفت تصریح کرد: به کار گیری نیروهای بومی در مناطق عملیاتی و مناطق مرزی به ویژه در استان ایلام امری ضروری است چرا که موج بیکاران و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به ویژه در رشته‌های نفت و گاز طلب می‌کند تا وزیر نفت به آن توجه کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شعار ، مطالبات ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.