سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پرویز پورحسینی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران":

بایدها و نبایدهای رفتاری در "هفت سنگ" بازتابانده شد

بایدها و نبایدهای رفتاری در سریال "هفت سنگ" بازتابنده شد.

پرویز حسینی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که ایفاگر نقش نصیر در سریال هفت سنگ بود، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درباره این شخصیت گفت: نصیر در گروه نقش‌های خاکستری قرار می‌گیرد مثل همه اشتباه می کند اما در مسیر قصه به اشتباهات خود پی می‌برد.

وی ادامه داد: بابا نصیر در قصه هفت سنگ پدر بزرگ و بزرگ سه خانواده بود و سعی کرد خانواده را به خوبی اداره کند حداقل آنقدر که به عقلش می‌رسید بهترین راه را برای این هدف دنبال کرد.

پورحسینی اظهار داشت: نصیر کاراکتری سفید مطلق یا سیاه نبود بلکه کاملا در گروه نقش‌های خاکستری بود که مثل همه اشتباه می‌کنند اما خوبی آن این بود که در مسیر قصه به اشتباهات خود پی برد هم مخاطب به این نتیجه رسیدند. به نوعی در این جریان نشان داده شد که چه باید کرد و چه نباید کرد.

بازیگر سریال شیدایی این رویکرد را قابل تعمیم به فضای کلی داستان دانست و بیان داشت: حرف قصه هفت سنگ هم همین بود به نوعی به مردم توصیه کرد که چگونه باید رفتار کنند که به یکدیگر آسیبی نرسانند و باعث رنجش و دلخوری هم نشوند.

مجموعه تلویزیونی هفت سنگ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی علیرضا بذرافشان است این سریال که ماه مبارک رمضان امسال از شبکه سه روی آنتن رفت و داستان سه خانواده از طبقه متوسط جامعه و به نمایندگی از سنین مختلف بود و در قالبی ایپزودیک و با اضافه شدن بازیگران مهمان در هر قسمت داستانی جداگانه را با حفظ خط سیر اصلی قصه روایت کرد.


انتهای پیام / اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.