سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی‌صدر در جلسه علنی مجلس:

وزیر راه به سرعت عوامل سقوط هواپیما را اعلام کند تا استیضاح نشود

نماینده مردم خوی گفت: از وزیر راه می‌خواهیم خیلی سریع و جدی عوامل سقوط هواپیما را اعلام کند تا بلایی که بر سر وزیر دولت قبل آمد و استیضاح و عزل شد بر سر این وزیر نیاید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مؤید حسینی‌صدر در جلسه علنی امروز یکشنبه 19 مرداد، ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه هواپیمایی امروز گفت: از وزیر راه می‌خواهیم خیلی سریع و جدی عوامل سقوط را اعلام کند تا بلایی که بر سر وزیر دولت قبل آمد و استیضاح و عزل شد بر سر این وزیر نیاید.
 
وی با اشاره به طرح افزایش نرخ باروری گفت: امروز ماده 2 در رابطه با طرح افزایش باروری تصویب شد بدترین کاری که  با یک مفهوم و پدیده  خوب می‌توان انجام داد، خفیف کردن آن است.
 
وی تاکید کرد: از این طرح که در مجلس شورای اسلامی تصویب یک نفر هم به جمعیت اضافه نخواهد شد، اگر واقعا اراده‌ای برای افزایش جمعیت کشور است بهتر است که مشوق‌های خوب قراردهند و مثلا بگویند خانواده‌های با فرزند بیشتر در اولویت اشتغال هستند نه فرزندان افراد صاحب قدرت و مقام که تا به مقام نرسیده بچه‌های خود را به پست می‌گذارند و یا آنها را در واگذاری زمین در اولویت قرار دهند و ده‌ها مشوق دیگر.
 
حسین صدر تصریح کرد: این طرحی که امروز تصویب شد خیری برای افزایش جمعیت نخواهد داشت مخصوصا ماده 2 که  در روز خبرنگار هرگونه تبلیغ برای پیشگیری از بارداری مجرمانه خوانده شده است این در حالی است که در اصل 24 قانون اساسی تأکید شده است که نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر آنکه مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشد.
 
نماینده مردم خوی تأکید کرد: امیدوارم مجلس نخواسته قانونی تصویب نکند که هر کسی یک خرده حسابی  داشت و این طرح را نقد کرد با او برخورد کند و جلوی نقد و حرف زدن گرفته شود.
 
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم از طرح افزایش جمعیت کشور حمایت کنیم طرح صحیح  و مشوقی در این راستا تصویب شود چرا که به زور نمی‌شود جمعیت کشور را افزایش داد مگر اینکه اجازه دهیم نقد شود و راهکارهای عملی بیان شود..
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان نسبت به تفرقه افکنی بین مسلمانان انتقاد کرد و خاطر نشان کرد:تفرقه افکنی بین مسلمانان در داخل کشور کارعوامل رژیم جعلی اسرائیل هستند واقعا تأسف آور است که یک ایرانی به قومیت دیگر ایرانی اهانت کند، امیدوارم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برخورد قاطعی با این فرد و گروه خاطی انجام دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، صنایع ، معادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.