سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا رجبی: باید بخشی از هزینه‌ها صرف زیرساختها شود

فوتبالیست اسبق تیم فوتبال کشورمان گفت: باید بخشی از هزینه‌ها صرف زیرساختها شود مانند زمین فوتبال که متاسفانه خودرا 30 تا 40 درصد صرف زیرساخت ما می‌شود.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هفته دوم لیگ برتر فوتبال بازی‌های جذابی را در پی داشت از جمله تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس، سپاهان که بسیار با تجربه و با برنامه بازی کرد و آبی‌پوشان تهران که تا دقیقه 90 جنگیدند و این موضوع نشان دهنده بازی خوب و اعتماد به نفس این تیم است.

رجبی در ادامه در خصوص رفتار پیام صادقیان و این موضوع که آیا صحیح است وی جریمه شود یا خیر افزود: تکرار مکرر رفتارهای پرخاشگرانه پیام صادقیان در بازی‌ها ریشه روانشناختی دارد و بهتر است برای مداوای این مشکل اقدام کند و جریمه شدن وی بنا به تشخیص مسئولین بستگی دارد.

فوتبالیست اسبق کشورمان در مورد بی کیفیتی زمین‌های لیگ برتر که آیا تاثیری در بازی تیمها دارد یا خیر اذعان داشت: باید بخشی از هزینه‌ها صرف زیرساخت‌ها شود که از مهمترین آنها زمین بازی است که متاسفانه فقط 30 تا 40 درصد این هزینه‌ها صرف زیرساخت‌ها می‌شود و این موضوع باید مدیریت شود و فوتبال بدون زمین مانند آبگوشت بدون گوشت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: روانشناختی ، جریمه ، مداوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.