سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی امروز؛

ابوترابی‌فرد حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت / ماموریت به کمیسیون عمران برای بررسی حادثه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت حادثه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه مهرآباد گفت: از ریاست کمیسیون عمران خواستاریم که این موضوع را مورد بررسی جدی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخشی از جلسه علنی امروز یکشنبه 19 مرداد را برعهده داشت به حادثه سقوط هواپیما در حوالی فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و گفت: اطلاع حاصل شد که در حدود ساعت 9 و 20دقیقه صبح یک فروند هواپیمای مسافربری که از تهران عازم طبس بود با حدود 40 سرنشین و تیم خدوم پرواز متاسفانه در حوالی مهرآباد سقوط کرده و تعدادی از هموطنان ما و تیم پرواز به لقا حق پیوستند و حدود 9 نفر از سرنشینان هم به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی افزود: برای خانواده‌های سوگوار و معزی، از خدای متعال صبر و اجر جمیل خواستاریم و برای برادران و خواهران گرانقدر تیم خدوم پرواز که دعوت خدا را لبیک گفتند علو درجات مسئلت داریم و از ریاست کمیسیون عمران مجلس می‌خواهیم که بررسی این حادثه را به طور جدی در دستور کار خودشان قرار دهند.
 
ابوترابی‌فرد تصریح کرد: خوشبختانه ما با پیگیری‌هایی که دولت و مجلس داشتند شاهد بهبود فضای پرواز بوده و آسیب‌های زیادی را در این حوزه شاهد نبودیم و این مسئله هم  باید به طور جدی پیگیری شود.  
 
نایب رئیس مجلس خاطر نشان کرد: امیدوارم که ما در خطوط پروازی خود شاهد بروز چنین حوادثی با تلاش مسئولین محترم خصوصا مدیران فنی و تیم‌های پرواز نباشیم. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.