سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با گذشت یک ماه از نشست کارشناسی با وزارت ورزش و جوانان

سازمان خصوصی سازی هنوز برای نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس جوابی نداده است

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی سازی جواب نامه های ما را نداده است و فکر می کنم با این روند مزایده و فروش دوباشگاه مطابق قانون امسال محقق نشود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، خادم معاون وزیر و نماینده تام الاختیار در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با گذشت بیش از یک ماه؛ هنوز سازمان خصوصی سازی نسبت به توافق بین نمایندگان وزارت ورزش  وجوانان و سازمان خصوصی عمل نکرده است.
 
خادم گفت: یک ماه قبل در جلسه ای با سازمان خصوصی سازی و برای رفع شائبه ها و دستیابی به یک راهکار مشترک برای طی شدن مسیر قانونی برگزاری مزایده و واگذاری دوباشگاه جلسه ای را با حضور  برخی از اعضای هیات رییسه پرسپولیس و استقلال در محل سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم

خادم با اشاره به توافقات ان جلسه ادامه داد : در پایان آن نشست مقرر شد سازمان خصوصی سازی، نسبت به معرفی دو تیم حسابرس قانونی برای استقلال و پرسپولیس اقدام کند و مقدمات ورود به مزایده و واگذاری دوباشگاه هر چه سریعتر انجام شود.

خادم افزود: با گذشت یک ماه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده  است به همین دلیل مجددا دو هفته پیش دو باره  نامه ای به سازمان خصوصی سازی ارسال کردم  و رونوشت آن را نیز به نمایندگان مجلس، وزیر اقتصاد و دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم دادم ولی با این حال  هنوز سازمان خصوصی سازی جواب نامه های ما را نداده است و فکر می کنم با این شرایط  در سال جاری مزایده و فروش باشگاه  مطابق قانون محقق نشود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان درپایان از سازمان خصوصی سازی خواست نسبت به اجرای این موضوع اقدام کند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.