سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/

پنجعلی: اعضای کادر فنی و بازیکنان حق اعتراض به داور را ندارند/ صادقیان را جریمه نقدی کردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان حق اعتراض به داور ندارند حتی نباید یک مصاحبه‌ کوچک علیه داوری داشته باشند.

پنجعلی در گفتگو با خبرنگار وزرشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین ابزار برای جریمه بازیکنان جریمه مالی است که در سوابق پیام صادقیان درج می‌شود و اگر این حرکت تکرار شود، شدت جریمه بیشتر می‌شود امروز جلسه‌ای در باشگاه داشتیم و حرکت این بازیکن را محکوم و 10 درصد از مبلغ قرارداد وی را کسر کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امروز در این جلسه یک طرح دیگری را به تصویب رساندیم که تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان حق اعتراض به داور را ندارند حتی یک مصاحبه کوچک نباید علیه داور باشد. بالاخره اشتباه داوری جزئی از بازی است و اگر کسی از باشگاه علیه داوری حتی مصاحبه‌ انجام دهد با وی برخورد شدیدی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما مسئول جوابگویی به تماشاگران و پیشکسوتان این باشگاه است و باید نسبت به حرکت زشت صادقیان برخورد لازم را انجام می‌دادیم.

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: ارزش تیم پرسپولیس به ساختمان و زمین و بازیکنانی که در این باشگاه بازی می‌کنند نیست بلکه این تیم بخاطر گذشته آن است که محبوب مردم قرار گرفته است.

وی افزود: ما مسئولیم که به خاطر  این پیشکسوتان این حرکت را محکوم کرده تا احترام آنان را حفظ کنیم.

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: احتمالا دیگر این اتفاق از سمت بازیکنان و کادر فنی نمی‌افتد و خود صادقیان هم امروز اظهار پشیمانی کرد و گفت: قصدم از حرکت دستانم اعتراض به آن تصمیم داور بود نه اینکه به داور توهین کرده‌ام.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.