سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

طرح نظارتی کیفیت "طاها" در استان مرکزی اجرا شد

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار با عنوان "طرح طاها" اجرا شده که با خریداری محصولات از داخل بازار و ارسال آن ها به آزمایشگاه و بررسی‌های انجام شده به روی آن ها از کیفیت آن محصول اطمینان حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، میرنظامی مدنی در نشست خبری افزود: با برگزاری جلسات می توانیم آگاهی مردم و جامعه را در مورد استاندارد بالاببریم و ضریب نفوذ استاندارد را در بین مردم و در جامعه بالا ببریم.

وی افزود: باید ضریب کیفی سازی را در جامعه بالا ببریم و بتوانیم استاندارد را در بین مردم نهادینه کنیم.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: تا حدودی در استان مرکزی نسبت به استان های دیگر کارهای ویژه ای انجام شده است و ایجاد ارتباط و هماهنگی لازم بین دستگاه های دیگر داشته باشیم و این فرابخشی لازمه کاره اجرایی ما است.

میرنظامی با اشاره به اجرای طرح طاها در استان مرکزی گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار که به طرح طاها نامیده می شود در این طرح با خریداری محصولات از داخل بازار و ارسال آن ها به آزمایشگاه و بررسی های انجام شده به روی آن ها از کیفیت آن محصول اطمینان کامل حاصل می شود در اجرای این طرح در استان مرکزی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: بعد از اجرای طرح و بدست آوردن نتایج از آزمایشگاه آن نتایج را به سازمان مرکزی دستگاه های ذی ربط ارسال کرده و بر اساس قانون های موجود برای آن محصول تصمیمات نهایی صادر می شود./ش/ن
/
برچسب ها: طرح ، نظارت ، کیفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.