سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرسدس حتی با موتور رنو هم می‌تواند برنده باشد

از فورس‌ایندیا باور دارد دلیل اصلی بردهای متوالی تیم مرسدس در این فصل تماماً به موتورهای این کمپانی بسنگی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گرچه به باور بسیاری موتورهای مرسدس در این فصل برتر از موتورهای فراری و رنو هستند، اما مرسدس‌ها با شاسی فوق‌العاده خود است که می‌توانند در گرندپری‌ها بردهای متوالی را تجربه کنند. از همین رو، او می‌گوید اگر مرسدس‌ها حتی از موتورهای رنو هم استفاده کنند، می‌توانند در رقابت‌ها برنده باشند. 
رئیس اجرایی تیم فورس ایندیا گفت: برای برنده‌شدن باید همه چیز را درست انجام بدهید. به مرسدس نگاه کنید، من باور دارد اتومبیل آنها حتی با موتورهای رنو و فراری‌ هم می‌تواند موفق باشد.
وی افزود:پکیج آیرودینامیک فوق‌العاده‌ای دارند، همچنین در مورد مسائل فنی هم حرف اول را می‌زنند. به غیر از این عملکرد تایرها را به خوبی متوجه می‌شوند، رانندگان بسیار خوبی دارند، استراتژی‌های موفقی دارند و در نتیجه می‌توانند همیشه برنده باشند. موتور مرسدس را از درون اتومبیل بردارید و یک موتور دیگر در درون اتومبیل قرار دهید، باز هم می‌بینید که تیم موفق خواهد بود.
 رئیس اجرایی تیم فورس باور دارد تمامی فصل ۲۰۱۴ را نمی‌توان براساس عملکرد موتورها رده‌بندی کرد. 
او در ادامه گفت: امسال سال موتورهاست! شاید به نسبت سال‌های گذشته موتورها کمی بیشتر نقش داشته باشند. اما واقعاً فرمول‌یک در این فصل کاملاً براساس رقابت موتورهاست؟ مسلماً نه. ما موتورهای مشابهی با مرسدس‌ها داریم. ویلیامز و مک‌لارن هم از همین موتورها استفاده می‌کنند، اما آنها برنده نمی‌شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.