سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی 4 ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

اجرای بیش از یک و نیم میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای برای صنایع و صنوف

مدیرکل دفتر امور آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اجرای حدود یک میلیون و 509 هزار نفر ساعت آموزش برای شاغلان صنایع و صنوف طی 4 ماهه اول سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید زمانی مدیر کل دفتر امور آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت:‌ میانگین ساعت این دوره‌های آموزش 56 ساعت است که در بیش از 750 واحد صنعتی در حدود 40اتحادیه و بیش از 40شهرک صنعتی برگزار شده است.

وی افزود:‌ عملکرد آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در بخش آموزش در صنایع در سال 92، 5میلیون و 64هزار و 195 ساعت و معادل 81هزار و 170 نفر دوره بوده است.

وی در ادامه از بهره برداری 35مرکز ارتقاء مهارت فنی و حرفه‌ای در راستای اجرای تفاهم نامه‌ها منعقد و میان این سازمان و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور  خبر داد و افزود: در این راستا 7مرکز ارتقاء مهارت نیز در حال ساخت و تجهیز است.

مدیر کل دفتر امور آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد:‌ همچنین سامانه الکترونیکی دریافت نیازهای آموزشی بنگاه‌های اقتصادی کشور( سادناب) از تاریخ اول اردیبهشت ماه سال جاری و به منظور تسهیل در امر برقراری ارتباط میان بنگاه‌های اقتصادی با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دریافت نیازهای آموزشی بنگاه‌های اقتصادی کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش ، صنایع ، صنوف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.