سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقبال شاکری

نظام پذیرش پروژه مبنای بودجه ریزی عملیاتی سال 94 خواهد بود

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید سندی برای هر پروژه به نام منشور پروژه تدوین شود گفت: نظام پذیرش پروژه باید بر مبنای علمی و تخصصی دیده شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ اقبال شاکری با بیان این خبر افزود: یکی از موضوعاتی که در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران دارای اهمیت است اعمال نظام اجرایی شهرداری در کلیه ارکان این نهاد است که بر این اساس نظام پذیرش پروژه باید تعریف شود و اینکه اطلاعات تهیه شده  توسط چه سازمان ها و دوایری تایید می شود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد : کمیته عمران شورا در همین راستا جلسه ی  مشترکی با حضور نمایندگان  معاونت های مختلف شهرداری  و نیز با حضور حمزه شکیب عضو پیشین شورای شهر تهران برگزار کرد که بر این اساس نظام پذیرش پروژه بر اساس نظام فنی و اجرایی شهرداری تعریف شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد سندی در راستای نحوه جمع آوری اطلاعات پروژه ها برای نظارت و پایش اجرایی در پروزه ها تنظیم شود.
 
شاکری همچنین گفت: به پیشنهاد کمیته عمران شورا مقرر شد سامانه درج اطلاعات پروژه ها در شهرداری اجرایی شود که این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت.

شاکری در پایان یاد آور شد: همانطور که در جلسات شورا بیان شد مبنای بودجه ریزی سال 94 بر اساس بودجه ریزی عملیاتی خواهد بود و این در حالی است که نظام پذیرش پروژه  یکی از محور های مهم در تحقق خواهد بود .

انتهای پیام /

برچسب ها: بودجه ریزی ، پروژه ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.