سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم‌نامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای همسو با رویکرد تقاضا محوری

رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور گفت: در راستای رویکرد تقاضا محوری در سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور تفاهم نامه‌هایی با ارگان‌های مختلف منعقد شده است.

 کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در راستای رویکرد تقاضا محوری در اجرای آموزشهای فنی وحرفه‌ای ،‌ تعداد زیادی تفاهم نامه با ارگان‌های مختلف منعقد شده است و در مرحله اجرا نیز موفق بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص اجرای تفاهم‌نامه‌ها به عنوان مثال می‌توان به تفاهم نامه این سازمان با شرکت ملی نفت اشاره کرد که در مرحله اول آن یک هزار و 250 نفر در دوره معادل 780 هزار و 24 نفر ساعت در 10 حرفه موردنیاز صنعت نفرت و در مرحله دوم که شامل 4 فاز بود در فازهای اول و دوم 825 هزار و 219 نفر ساعت و در 15 حرفه مورد نیاز آموزشهای لازم ارائه شده است.

پرند در ادامه تصریح کرد: استانهای بوشهر، هرمزگان ، خوزستان، خراسان رضوی، ایلام، کرمانشاه و فارس در مرحله اول و استانهای بوشهر، هرمزگان، خوزستان، خراسان رضوی، ایلام، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد نیز در مرحله دوم اجرای طرح آموزشی صنعت نفت شرکت‌ داشته‌اند.

رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: در راستای انعقاد تفاهم نامه با شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت نیز آموزشهای ارائه شده منجر به اشتغالزایی بیش از 87 درصدی آموزش‌دیدگان شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تقاضا ، انعقاد ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.