سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بیمه ایران

بیمه ایران به دنبال ارتقای ارائه خدمات خود به مشتریان است

مدیر عامل بیمه ایران گفت: بیمه ایران در سال جاری طرح‌های جدیدی را در دستور کار خود قرار داده که رونمایی از این طرح ها طی دو هفته آینده به تدریج آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران امرالهی مدیر عامل شرکت بیمه ایران گفت: شرکت بیمه ایران در رابطه بحث بازاریابی و تحقیقات در حوزه‌های مختلف بیمه تیمی را تشکیل داده که عملکرد آن شفاف‌سازی و واضح‌تر کردن برنامه‌های شرکت بیمه ایران است تصریح کرد: در رابطه با بحث زیان انباشته شده در این شرکت تصریح کرد: متاسفانه براساس تحقیق انجام شده تمامی شرکت‌های بیمه از جمله شرکت بیمه ایران در حوزه‌ی غیر عملیاتی در سال 92 زیانده بوده و ما منتظر جواب حسابرس در مورد زیان شرکت بیمه ایران هستیم.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران: با بیان اینکه ایران رتبه اول تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده است گفت: کار صندوق بدنه خسارت بیمه مرکزی درمان است درحالی که این موضوع در شرکت بیمه ایران کاملا پیشگیرانه است زیرا کار شرکت‌های بیمه در واقع پیشگیری از بروز خسارات است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طبق آمار بیش از 800 هزار در جاده‌ها وجود دارد که صنعت بیمه خسارت ناشی از این حوادث را پرداخت می‌کند.

مدیر عامل بیمه ایران با بیان آنکه صنعت بیمه برای تامین خسارت ریالی از درآمد نفتی دریافت نکرده و نمی‌کند اظهار داشت: تمام هزینه خدمات ارائه شده از سوی صنعت بیمه از پول خود مردم تامین می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت بیمه ایران به منظور ارتقاء کارایی این شرکت کلاس‌های آموزشی را برگزار کرده که این کار با حضور مدیران ارشد عمدتا در روزهای تعطیل انجام می‌شود.

وی  در خصوص بحث ماجرای مشکلات بیمه توسعه گفت: اگر قرار باشد مشکلات بیمه توسعه براساس شرکت بیمه ایران حل شود باید منابع این شرکت کاملا در اختیار شرکت بیمه‌ایران گذاشته شود گفت: رئیس شورای عالی سندیکای بیمه گران افزود : در بحث بیمه توسعه باید بگویم مشکلات این شرکت در سندیکای بیمه‌گران مطرح شده ضمن آنکه اقدامات لازم را بیمه مرکزی در مورد شرکت بیمه توسعه انجام داده است و ما در سندیکای بیمه‌گران درحال تبادل نظرات و جمع کردن بحث بیمه توسعه هستیم. ضمن آنکه موضوع رفع مشکلات شرکت بیمه توسعه از طریق بیمه ایران به هیچ عنوان با شرکت بیمه‌ایران در میان گذاشته نشده است.

وی در خصوص اقدام اخیر بیمه مرکزی مبنی بر لغو مجوز بیش از 2 هزار کد نمایندگی در کشور اظهار داشت: از این تعداد کد نمایندگی لغو شده بخشی از آن مربوط به شرکت بیمه ایران است.

وی در پایان درخصوص آخرین برنامه‌های جدی بیمه‌ایران در سال جاری عنوان کرد: بیمه ایران طرح‌های جدید را از جمله بیمه‌نامه‌های جدید زندگی را در دستور کار دارد که از دو هفته آینده رونمایی از این طرح‌های جدید به تدریج آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، ایران ، مشتری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.